خبرگزاری کار ایران

نورافکن: تشخیص دادم سجاد در موقعیت بهتری است و به او پاس دادم/ نیم فصل دوم باید حداکثر امتیازات را جمع کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۵۴

مدافع سپاهان در مورد تقابل با گل گهر و برتری تیمش در این دیدار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن در خصوص برتری سپاهان مقابل گل گهر اظهار داشت: واقعاً یک برد شیرین و روحیه بخش کسب کردیم و بعد از دو برد مقابل ذوب آهن و استقلال این برد برای ما خیلی مهم بود. گل گهر امسال با آمدن قلعه‌نویی تیم خیلی خوبی شده است و ما توانستیم بعد از باخت نیم فصل اول مقابل این تیم به نوعی جبران کنیم. حریف خیلی خوب بازی کرد و تیم پرمهره‌ای هستند و خدا را شکر می‌کنیم توانستیم این بازی را در خانه خودمان ببریم.

وی افزود: ما باید در استادیوم نقش جهان همه امتیازات ممکن را کسب کنیم. 5 روز دیگر هم باید به مصاف آلومینیوم برویم و آن بازی هم خیلی سخت است و بیرون خانه است و با انگیزه بالا می‌رویم برای این که یک 3 امتیاز دیگر هم کسب کنیم تا با چند برد پیاپی به مصاف تراکتور برویم.

هافبک سپاهان در مورد هدف این تیم در نیم فصل دوم گفت: همیشه نیم فص دوم حساس‌تر و سخت تر است. تیم‌های پایین جدول برای ماندن و بالای جدولی ها برای ماندن در کورس می‌جنگند و برای همین کار سخت می‌شود. هدف ما این است که در بازی‌ها حداکثر امتیازات ممکن را کسب کنیم. سبک بازی ما طوری است که حتی برای مدافعین ما هم سخت است و خود من هم در پست دفاع بازی می‌کنم واقعاً کار سختی دارم و خدا را شکر با کمک پیام و مدافعین کلین شیت کردیم و امیدوارم بازی بعد هم بدون گل خورده بتوانیم ببریم.

نورافکن در مورد پاس گلی که در موقعیت خوب به شهباززاده داد هم گفت: واقعیت را بخواهم بگویم آن صحنه که پاس گل را دادم فکر می‌کنم خودم می‌خواستم بزنم 50-50 بود ولی دادم سجاد بزند که هم گل قطعی باشد و هم اینکه در کورس آقای گلی است و سجاد بهترین بازیکن لیگ است و کاری که تشخیص دادم درست است را انجام دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز