خبرگزاری کار ایران

میرشاد ماجدی: خوشحالم که به‌صورت مستقل در انتخابات شرکت کردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۲۸۵

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: از تمام کسانی که به من رای دادند، تشکر می‌کنم ولی بار سنگینی این رای روی دوش ما وجود دارد.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که مجمع به بنده رای مثبت داد و توانستم به‌عنوان عضو کارشناس هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شوم. خوشحالم که به‌صورت مستقل شرکت کرده بودم و به هیچ گروه و کاندیدایی وابستگی نداشتم.

او ادامه داد: از تمام کسانی که به من رای دادند، تشکر می‌کنم ولی بار سنگینی این رای روی دوش ما هست و ان‌شاالله بتوانیم جبران آرای داده شده را داشته باشیم.

عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: باید به جلسه هیأت رئیسه فدراسیون برویم تا صحبت‌های رئیس و دیگر اعضاء را بشنویم و طبق برنامه‌های این عزیزان، راهکارها را ارائه دهیم.

ماجدی با اشاره به اینکه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جوان‌تر شده است، ابراز کرد: احساس می‌کنم اگر بافت هیأت رئیسه جوان شده، نیاز داریم تا در کارمان افراد با تجربه که متخصص بوده و هستند را در کنار این فدراسیون داشته باشیم. اینکه فکر کنیم خودمان به تنهایی می‌توانیم این کشتی را پارو بزنیم و نجات دهیم، درست نیست. عقیده دارم و در نخستین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون این موضوع را خواهم گفت تا از پیشکسوتان در امر مدیریت و فوتبال استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز