خبرگزاری کار ایران

حمید مطهری: قهرمانی نیم را به روح میناوند و انصاریان تقدیم میکنیم/ پرسپولیس باید بازیکنانی را بگیرد که شخصیت قهرمانی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۱۵۵

مربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سایپا حاضر شد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری مربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیمبا سایپا حاضر شد و در مورد این بازی گفت: قهرمانی نیم‌فصل جزو اهداف کوتاه مدت ما بود ، اما با ارزش بود را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان و سه هوادارا و دیگر هواداران تبریک بگویم. این قهرمانی نیم‌فصل باید با قهرمانی در پایان فصل تمام شود. بباید با تمرکز باشیم و کوچک‌ترین اشتباه شمار را تنبیه می کند باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشیم.

مربی پرسپولیس افزود:  بازیکنان بعد از دو روز تعطیلی پس از دیدار با گل گهر، بازسازی ذهنی و جسمی و در تمرینات روزهای قبل با انگیزه ظاهر شدند و امیدوارم فردا بازی خوبی شود. سایپا تشکیلات و ساختار دارد و از گروه فنی و قابل احترامی بهره می‌برد و با نهایت انگیزه جلوی ما ظاهر خواهد شد. سعی می‌کنیم با یک فوتبال تاکتیکی و خوب صاحب سه امتیاز شویم. سایپا تیم دوننده و قابل احترامی است و قطعا به دنبال نتیجه گیری برابر ما هستند اما ما برای کسب 3 امتیاز وارد این بازی میشویم.

وی در خصوص فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: بحث نقل و انتقالات برای هواداران و کادر فنی مهم است. لیستی به باشگاه دادیم و باشگاه پیگیر است که بتواند نفرات مورد نظر را اضافه کند. در چهار جام شرکت می‌کنیم و شرایط سخت خواهد بود و نیاز داریم در دو، سه پست تقویت شویم و بازیکن جذب کنیم.

 

حمید مطهری در خصوص قرعه این تیم در جام حذفی گفت: فوتبال تیم‌ها بخ یکدیگر نزدیکشده است و همه نزدیک به هم بازی میکنند. مس نوین کرمان نیز تیم قابل احترامی است و مجموعه مس سه تیم در اختیار دارد و همین موضوع باعث شده آنها از امکانات قابل قبولی برخوردار باشند و این تیم برای ما قابل احترام است و ما نیز هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. ان شالله در بازی جام حذفی با تمام قوا حضور پیدا خواهیم کرد. همچنین ما نیاز داریم تا تقویت شویم تا در 3  جام که یکی از آنها جام حذفی است موفق ظاهر شویم.

مربی پرسپولیس در خصوص موفقیت این تیم در سال‌های اخیر گفت:  مهم ترین نکته درم ورد تیم ما این است که همه ما یک دل هستیم و برای تیم تلاش میکنیم. همه ما یک هدف مشترک را که آن هم قهرمانی است را دنبال میکنیم. بازیکنان متعهدانه در تمرینات شرکت می‌کنند و به وظیفه خود عمل می‌کنند و در کنار آن ها کادر فنی همیشه پاسخگوی بازیکنان است و مدیریت نیز از تیم حمایت میکند و همین پکیج کامل باعث موفقیت تیم می‌شود.

وی در مورد غایبین پرسپولیس در بازی با سایپا گفت: ما محروم و مصدومی نداریم اما تا بدین لحظه نمی‌توانیم از مهدی ترابی بهره ببریم.

مطهری در مورد جذب شریار مغانلو گفت: ما لیست بازیکنان را به باشگاه ارائه دادیم که یکی از این بازیکنان شهریا مغانلو است. پرسپولیس باید بازیکنانی را به خدمت بگیرد که کارکتر قهرمانی دارند و شهریار از این دست بازیکنان است که امیدوارم با تلاش مدیریت بتوانیم او را به خدمت بگیریم.

 

وی در مورد بازی رفت پرسپولیس با سایپا نیز گفت: ما مسابقات لیگ را با دیدار برابر سایپا استارت زدیم. ما هرگز دنبال بهانه نیستیم. در بازی رفت نیز موقعیت زیادی داشتیم که متاسفانه آنها را از دست دادیم. اما زمین ورزشگاه دستگردی نیز مساعد نبود و همین موضوع کار ما را سخت کرد و نتوانستم نتیجه بگیریم. سایپا نیز تیم خوبی است و موفق شد در آن بازی از ما یک امتیاز بگیرد و قطعا در این بازی نیز به دنبال نتیجه گرفتن است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز