خبرگزاری کار ایران

دومین خرید پرسپولیس از پرتغال؛ مغانلو با شماره ۷۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۲۹۰

مهاجم فصل گذشته پیکان مورد توجه تیم پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مشکلات خط حمله تیم پرسپولیس تهران موجب شده تا یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات زمستانی دستور خرید یک مهاجم کارآمد را در لیست بازیکنانی مدنظر خود قرار بدهد و از این رو گزینه‌هایی هم مورد بررسی قرار گرفتند اما مورد تایید کادرفنی نبودند.

با توجه به اینکه در لیگ برتر مهاجم طراز اولی برای پیوستن به سرخپوشان یافت نشد، شهریار مغانلو به عنوان گزینه تابستانی دوباره مورد توجه قرار گرفت و به نظر می‌رسد اگر مشکلی وجود نداشته باشد به دومین خرید زمستانی این تیم تبدیل گل محمدی تبدیل می‌شود.

مهاجم ایرانی تیم پرتغالی سانتاکلارا بامداد امروز هم به ایران بازگشته و به نظر می‌رسد مقدمات مذاکره با وی تا ساعات آتی دنبال شود. او در سانتاکلارا ۱۰ بازی رسمی انجام داد و اگرچه حاصل آنها تنها یک گل بوده اما مورد توجه گل‌محمدی قرار دارد.

این بازیکن بلندقامت فصل گذشته در تیم پیکان با به ثمر رساندن ۱۲ گل یکی از بازیکنان تاثیرگذار در لیگ نوزدهم بود و حضور او در ترکیب پرسپولیس برای لیگ بیستم محتمل به نظر می‌رسید اما مذاکرات او با تیم پرتغالی پیشرفت تا به دنبال علاقه به حضور در فوتبال اروپا، لژیونر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز