خبرگزاری کار ایران

خراسانی: خسته بودیم و باختیم/ به رویای صعود بادران پایان می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۲۰

مهاجم تیم فوتبال بادران تهران گفت: همه از شرایط بادران آگاهی لازم دارند و میدانند که این تیم پشتیوانه مالی خیلی خوبی دارد.

به گزارش ایلنا، مرتضی خراسانی مهاجم جوان تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با قشقایی شیراز گفت: بازی خوبی بود. در روزی که میتوانستیم به راحتی برنده از زمین بیرون بیائیم، سه امتیاز را واگذار کردیم و این برای کل مجموعه بادران ناراحت کننده بود. ما هفته پیش بازی سنگینی را نتیجه‌اش را برگرداندیم و این بازی یکم خستگی در ساق همه بازیکنان بود و این یک عامل اصلی برای باخت‌مان بود.

وی درخصوص داوری این دیدار اظهار داشت: داوری بازی در مجموع خوب بود ولی باز هم متاسفانه پنالتی ما سوخت و ما متضرر شدیم و میتوانستیم باز هم نتیجه را برگردانیم که این اتفاق نیفتاد.

خراسانی درخصوص آخرین وضعیت این روزهای بادران نیز گفت: شرایط تیم‌مان بسیار خوب است و ما کادر فوق‌العاده محترم و آگاهی داریم و تیم فوق العاده فنی داریم و امیداوریم امسال یک سال خوبی را در کنار هم داشته باشیم. همه از شرایط بادران آگاهی لازم دارند و میدانند که این تیم پشتیوانه مالی خیلی خوبی دارد و همه تعهدات از طرف باشگاه تا به حال انجام شده است.

وی در خاتمه در پاسخ به این سئوال که آیا بادران در پایان فصل به لیگ برتر صعود می‌کند یا خیر گفت: بله ما هم قسم شدیم که بتوانیم امسال سال خوبی را داشته باشیم و به رویای صعود فکر می‌کنیم و با فوتبال‌مان نشان بدهیم که تیم ما لایق بهترین هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز