خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی ستاره پرسپولیس برای شفاف ساز قراردادش

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۱۰

هافبک سرخ‌ها که طی دیدارهای اخیر در پست مدافع میانی نمایش موفقی از خود به جا گذاشته، در اظهارنظری جالب مدعی شده که آماده انتشار قراردادش و مقایسه آن با دیگر رقبا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای رقم قرارداد بازیکنان فوتبال در لیگ برتر فوتبال ایران همیشه مورد بحث بوده و در سال‌های اخیر هم تبدیل به محل مناقشه میان هواداران و بعضاً مسئولان و عوامل باشگاه‌ها شده است و هرکسی تیم و مجموعه خودش را کم هزینه تر از رقبا می‌داند. 

عدم شفافیت در قراردادهای فوتبال ایران مشکلی است که باعث شده چنین جدل‌هایی به وجود بیاید.

در سال‌های اخیر پرسپولیس به واسطه نتایج خوبش و عناوین به دست آمده بیش از سایر تیم‌ها لیگ برتر به هزینه‌های هنگفت متهم شده و رقم‌های نجومی و عجیب و غریب در خصوص قرارداد بازیکنان این تیم مطرح شده است. 

کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی اعلام کرد که حاضر است رقم قرارداد او منتشر شود و این توصیه را به سایر بازیکنان هم تیمی خود هم داشته است. 

او در این خصوص گفت: ما تا به امروز 20 درصد قراردادمان را گرفتیم. من صادقانه می‌گویم که حاضرم قراردادم شفاف شود و در این شش سالی که در تیم بودم حاضرم قراردادم منتشر شود. من دوست دارم و رضایت می دهم که قراردادم منتشر شود و همه بدانند که چقدر گرفتم و به چه شکل گرفتم. قرارداد بازیکنان پرسپولیس و شخص مرا اعلام کنند. چیزی که بستیم و تعهد به باشگاه داریم. حالا در این 4-3 سال اخیر که در لیگ قهرمانان آسیا بودیم اندازه 20 برابر قراردادمان درآمدزایی کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز