خبرگزاری کار ایران

رستمی: چوب اشتباهاتمان را خوردیم/ قشقایی را خیلی دست کم گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۱۷۳

هافبک دفاعی تیم فوتبال بادران تهران گفت: بازی را از پیش برنده میدانستیم که فکر کنم همین موضوع باعث باخت تیم شد. واقعا خودمان هم تو شوک هستیم که با این برد میتوانستیم صدرنشین باشیم اما نشد.

به گزارش ایلنا، محمد رستمی هافبک دفاعی تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با قشقایی شیراز گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تیم‌مان دقایق اول گل بدی خورد. بعد از گل، بادران سوار بازی شد و توانستیم چند موقعیت خوب روی دروازه قشقایی ایجاد کنیم که به جز آن ضربه پنالتی، مابقی توپ‌هایمان متاسفانه به گل ختم نشد.

وی افزود: نیمه دوم تیم‌مان خوب کار نکرد که چوبشم را نیز خورد. باز مثل گل اول از روی ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. بعد گل دوم، تیم قشقایی عقب نشست و روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بود که توانستند روی همین تاکتیک، استفاده کنند و گل سوم را به ثمر رساندند.

هافبک دفاعی بادران درخصوص داوری این بازی گفت: داوری آنچنان روی بازی تاثیر نداشت. فقط یک صحنه مشکوک نیمه دوم اتفاق افتاد در محوطه جریمه حریف که داور اعتقادی به پنالتی نداشت اما در کل داوری خوب بود.

وی درخصوص علت اصلی شکست مقابل قشقایی گفت: فکر میکنم بچه‌ها تمرکز لازم را در این بازی نداشتند که بد جور چوب اشتباهاتمان را خوردیم. بازی را از پیش برنده میدانستیم که فکر کنم همین موضوع باعث باخت تیم شد. واقعا خودمان هم تو شوک هستیم که با این برد میتوانستیم صدرنشین باشیم اما نشد. انشالل در بازی‌های بعد جبران خواهیم کرد.

رستمی درخصوص آخرین وضعیت پرداختی و امکاناتی این باشگاه گفت: شرایط بادران خداروشکر خوب است. هم کادرفنی خوب و کاربلدی داریم و هم آقای دکتر قربانیان مالک این تیم پشت تیمش است و کاراش را به خوبی دارد انجام می‌دهد. جا دارد از ایشان تشکر کنم. همه اعضاء باشگاه و بازیکنان مصمم هستیم که این تیم پر پتانسیل را لیگ برتری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز