خبرگزاری کار ایران

مهدیزاده: در سپاهان مهم نیست چه کسی بازی می‌کند و موفقیت تیم مهم است/ بی حاشیه بودن رمز موفقیت تیم ما در این فصل است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۲۳

مدافع سپاهان در مورد شرایط این تیم و وضعیت خودش صحبت کرد.

محمدرضا مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و مقابل تیم خوب و پرمهره استقلال بازی داشتیم و به خوبی می‌دانستیم چه بازی سخت و مهمی در پیش داریم و خدا را شکر به سه امتیاز بازی هم دست پیدا کردیم. 

وی افزود: ما روی نقاط ضعف و قوت استقلال در تمرینات به خوبی کار کردیم و اگر دقت کرده باشید موقعیت چندانی به آنها ندادیم. این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم و به نظرم نتایج بازی های مهم این چنینی هستند که سرنوشت آخر فصل را مشخص می‌کنند و از همین رو سه امتیاز خیلی مهم کسب کردیم و به صدر جدول هم رسیدیم که جای خوشحالی دارد. 

مدافع سپاهان در مورد رقابت شدید در خط دفاع تیم هم توضیح داد: سپاهان تیم بزرگ و پرمهره‌ای است و طبیعتا بازی در این تیم کار سختی است و باید با بازیکنان خوبی رقابت کنی ولی در تیم جوی وجود دارد که مهم نیست چه کسی بازی می‌کند و چه کسی روی نیمکت است و همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و هدف برتری سپاهان است. 

مهدیزاده در مورد نتایج خوب سپاهان تا اینجای فصل و شانس بالای قهرمانی نیم فصل هم گفت: این را همه می‌گویند که قهرمانی نیم فصل اهمیت چندانی ندارد و مهم نتیجه و رتبه تیم در آخر فصل است و همه تلاش ما بر این است که جام قهرمانی را به هواداران خوبمان هدیه دهیم. در مورد نتایج خوب هم باید بگویم سپاهان همیشه باید همینطور باشد و یکی از رموز موفقیت ما در این فصل در کنار کارهای فنی و تاکتیکی، بدون حاشیه بودن تیم است و اینکه تیمی مثل سپاهان که تا این حد مورد توجه رسانه‌ای است بدون حاشیه باشد کار مهمی است که از مدیریت مجموعه و کادرفنی و مدیریت خوبشان در این زمینه می‌آید. 

وی در پایان گفت: از همه هواداران ممنونم که با وجود ممنوعیت حضور در ورزشگاه هرجا که می‌توانند برای حمایت و روحیه دادن به ما حاضر می‌شوند و اتوبوس تیم را تا ورزشگاه همراهی می‌کنند و من واقعا نگران موتوری‌هایی هستم که اتوبوس تیم را همراهی می‌کنند و ممکن است خدای نکرده اتفاقی برایشان بیافتد و از همه شان ممنونم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز