خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان: علیه ذوب آهن اقدام قانونی می‌کنیم / حسینی نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۳۷۰

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان به فسخ قرارداد یکطرفه مجتبی حسینی با این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، زمانپور، معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره فسخ قرارداد یکطرفه مجتبی حسینی به خبرنگار ایلنا گفت: جناب آقای حسینی تا پایان فصل با قرارداد دارند و هیچ شرطی مبنی بر فسخ قرارداد ایشان گنجانده نشده است. تا کنون هیچ برگه‌ای، دادخواستی و یا دعوایی در کمیته انضباطی در این باره از سوی ایشان مطرح نشده است.

زمانپور در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او به صورت یکطرفه در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرده عنوان کرد: سازمان لیگ چنین قانونی دارد که اگر درخواستی ثبت شود باید به ما اعلام کند که ایشان خواستار فسخ قرارداد هستند و ما چه دلیل و مدرکی داریم. فسخ یکطرفه هم جلسه یا ابلاغیه دارد و یکباره نمی‌توان آن را انجام داد. 

او اضافه کرد: این فسخ غیرقانونی است. ماتا الان ۶۰ درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند و ایشان فعلا تا پایان قراردادشان باید در نفت بمانند و دلیلی برای جدایی وجود ندارد. هنوز هیچگونه صحبت و مذاکره‌ای درباره پایان همکاری با ما نداشته‌اند. هیچ بندی هم در قرارداد ایشان وجود ندارد که یکطرفه به همکاری پایان بدهد.

معاون حقوقی نفت درباره دریافتی حسینی همچنین عنوان کرد: مبلغ دریافتی ایشان روز پنج شنبه پیش از بازی با آلومینیوم اراک به ۶۰ درصد رسید و قبلا هم ۴۰۰ میلیون تومان پول گرفته بودند. برای چندمین بار تکرار می‌کنم که ایشان در قراردادش شرط فسخ ندارند و پول هم گرفتند پس نمی‌توانند به قانون فیفا استناد کرده و به دلیل عدم دریافت پول برای طولانی مدت به همکاری پایان بدهند.

زمانپور درباره مذاکره باشگاه ذوب آهن با حسینی همچنین بیان کرد: مسلما این حق قانونی ماست که علیه این باشگاه اقدام قانونی انجام بدهیم. چون ایشان درحال حاضر سرمربی ما هستند و باید توافق باشگاه را بگیرند و جدا شوند که چنین چیزی هم صورت نگرفته است. این فقط ادعای آقای حسینی است و فعلا قطع همکاری صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز