خبرگزاری کار ایران

مهدی شیری: به شیوه بازی پیکان احترام می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۹۱۶

مدافع پرسپولیس: همه بازیکنان ما زحمت می‌کشند و خدا را شکر به این برد رسیدیم.

به گزارش ایلنا، مهدی شیری پس از برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که تیم به برد رسید و احمد نوراللهی گلزنی کرد. بازی سخت و سردی بخاطر شیوه کار تیم حریف شاهد بودیم، اما خوشبختانه به سه امتیاز رسیدیم.

او درباره برخورد پرتاب اوت نادر محمدی به سر امید عالیشاه گفت: امید بخاطر همان برخورد توپ یک ربع بیهوش شده بود(با خنده). همه بازیکنان ما زحمت می‌کشند و خدا را شکر به این برد رسیدیم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: این اوت دستی‌ها در روند بازی وقفه می‌اندازد. البته این شیوه پیکان است و به آنها احترام می‌گذاریم، اما بازی را سخت و سرد کرده بود. امیدوار هستم در هفته آینده هم این روند را ادامه دهیم و به برد دست پیدا کنیم.

شیری با اشاره به پشت سر گذاشتن روزهای سختی که داشت، عنوان کرد: از تمام هواداران و بزرگترهای تیم که در روزهای سخت کنار من بودند، تشکر می‌کنم. امیدوار هستم بتوانیم با قهرمانی این روزهای پراسترس را جبران کنیم.

او در خصوص شرایط مالی باشگاه پرسپولیس گفت: هدف کوتاه مدت ما قهرمانی نیم‌فصل است. مدیریت باشگاه آمدند و با ما صحبت کردند تا مسائل مالی برطرف شود. تا الان ۲۰ درصد دریافتی داشتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز