خبرگزاری کار ایران

صادقی: مقابل تراکتور کافی است یک لحظه تمرکز نداشته باشید/ روی گل اول داور تصمیم درستی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۸۴۹

ابراهیم صادقی در کنفراس خبری بعد از دیدار با تراکتور حاضر شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا بعد از شکست تیمش برابر تراکتور در خانه در کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص این بازی گفت: بازی را به خوبی شروع کردیم و به گل رسیدیم. نیمه اول در اختیار ما بود و ما  دو موقعیت دیگر گلزنی داشتیم که می‌توانستیم یکی از آنها را تبدیل به گل کنیم. توپ و میدان کاملا درا ختیار ما بود و از انجا که  به مصدومیت دروازه‌بان حریف،‌ نیمه اول دقایق تلف شده زیادی داشت که بازی را در را این دقایق از دست دادیم.

صادقی در مورد حضور ستاره های تراکتور و درخشش آنها، بیان کرد:  در اگر مقابل  چنین بازیکنان با کیفیتی کافی است یک لحظه تمرکز خود را از دست بدهید، آنها  فرصت ایجاد می‌کنند. قبل از مسابقه هم به این موضوع  را گفته بودم و ان را به بازیکنان گوشزد کرده بودم و در طول هفته کار کردیم تا مقابل این تیم اشتباه نکنیم اما در 5 دقیقه دو گل  دریافت کردیم و متأسفانه بازی را با نتیجه 2 بر یک باختیم.

وی افزود: تلاش کردیم در نیمه دوم با موقعیت‌سازی، سریع به گل حریف برسیم اما متاسفانه نتوانستیم در این نیمه موفق باشیم تنها روی دو ضربه ایستگاهی موقعیت ایجاد کردیم که  یکی از آنها فرصتی عالی بود که می‌توانستیم آن را تبدیل به گل کنیم. 

صادقی تاکید کرد: تفاوت بازیکنان ما و تراکتور درست در اینجا مشخص می‌شود چرا که بازیکنان حریف با تجربه تر بودند که از یک فرصت خیلی معمولی و فاصله‌ای دور می‌توانند گل بزنند،‌ اما بازیکنان ما نتوانستند موقعیت‌های بهتر را تبدیل به گل کنند.

سرمربی سایپا در ادامه عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و به خوبی روی آن کار کنیم. بازیکنان ما باید یاد بگیرند از موقعیت‌هایی که میسازیم گل بسازیم. تیم‌های بزرگ می‌‌توانند از موقعیت‌های نصفه و نیمه به گل برسند و همین موضوع کار ما را سخت تر می‌کند.

صادقی در پایان در مورد عملکرد داوری نیز گفت: داوری به نظر من مشکلی نداشت اما تراکتوری ها نسبت به گل اول ما معترض بودند. ما از صحنه دور بودیم و نمی‌توانیم قضاوت کنیم داور پشت دروازه به صحنه نزدیک بود و تصمیم درستی را به داور منتقل کرد.  هم ما هم تیم حریف در برخی از صحنه ها معترض بودند اما در مجموع داوری خوب عمل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز