خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فدراسیون فوتبال: دیدارهای تیم ملی در خرداد ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۷۴۴

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس درخواستی که 2 فدراسیون هنگ کنگ و کامبوج داشتند، مقرر شد مسابقاتی که قرار بود در ماه مارچ برگزار شود.

به گزارش ایلنا، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت مربوط به برگزاری مقدماتی جام جهانی 2022 قطر عنوان کرد: چیزی که قطعی شده به این صورت است که بر اساس درخواستی که دو فدراسیون هنگ کنگ و کامبوج به خاطر محدودیت هایی که در کشورشان به آنها روبرو بوده اند، مقرر شد که مسابقاتی که قرار بود در ماه مارچ برگزار شود، به ماه ژوئن (خرداد ماه سال آینده) منتقل شود و بنابراین رقابت های تیم ملی ایران نیز در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است روز سه شنبه هفته جاری ویدئو کنفرانسی با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در گروه ایران، سرمربیان این تیم ها، روسای بین الملل و دپارتمان تیم های ملی برگزار خواهد شد تا در زمینه برگزاری رایزنی شود مذاکره شود و سپس تصمیم نهایی اخد گردد.

علوی در ادامه گفت: ایران به بهترین شکل مهیای برگزاری و میزبانی است و اگر قرار باشد بازی هابه صورت متمرکز برگزار شود، حق تیم ملی ایران که خودش را مهیای یک صعود  پرافتخار دیگر می کند، نباید ضایع شود وبایدعادلانه ای در این باره گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز