خبرگزاری کار ایران

ضیایی: روی دو صحنه ساده گل خوردیم/ مدیران باشگاه به تمام تعهداتشان عمل کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۹۱

دروازه‌بان تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: با اینکه خوب بازی می‌کنیم، توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شود.

احسان ضیایی دروازه‌بان تیم فوتبال خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با شهرداری آستارا گفت: بازی با آستارا را خیلی خوب شروع کردیم. حتی دقایق ابتدایی بازی می‌توانستیم به گل برسیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در ادامه بازی روی دو تا اتفاق ساده فوتبال، تیم آستارا به گل رسید که توانستیم خیلی زود یکی از گلها را جبران کنیم اما در ادامه هر چقدر تلاش کردیم، نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

وی درخصوص ناکامی چند هفته اخیر خیبر گفت: تیم‌مان خوب فوتبال بازی می‌کند. هفته قبل با شاهین بوشهر این هفته با آستارا بهترین بازی‌هایی بود که انجام دادیم اما اینکه چرا توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود واقعا نمیدانم دلیلش چیست. انشالله در ادامه مسابقات این مشکل برطرف می‌شود و توپ‌هایمان به گل تبدیل شود.

وی که پس از دریافت گل دوم تیمش، به شدت عصبانی شده بود، در این خصوص گفت: دروازبان چون از عقب کل بازی را می‌بیند، خیلی راحت می‌تواند به هم تیمی‌هایش آگاهی  بدهد. روی صحنه گل دوم قبل از پرتاب اوت، تیم حریف این آگاهی به بازیکنانمان دادم که بازیکنان حریف کجا قرار گرفتند اما روی یک غفلت گل دوم خوردیم که باعث عصبانیت من شد که این نیز جزئی از فوتبال است.

ضیایی درخصوص داوری این دیدار نیز اظهار داشت: نظری راجبه داوری بازی ندارم اما به نظرم می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.

فیلم صحنه پنالتی را چند بار دیدم و خطایی که گرفته شد، داخل محوطه جریمه بود. در کل قضاوت خوبی داشتند و به کادر داوری بازی خسته نباشید می‌گویم.

دروازه‌بان تیم خیبر خرم آباد در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران باشگاه تاکنون به تعهداتشان عمل کرده‌اند یا خیر نیز گفت: تیم ما یک تیم خصوصی است. با توجه به شرایط سخت اقتصادی موجود در کشور کمتر کسی پیدا می‌شود برای فوتبال قدمی بردارد. خوشبختانه تیم خیبر با مدیریت دکتر عبدی یکی از بهترین تیم‌ها هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ امکانات در لیگ یک است که تا اینجای فصل به تمامی تعهداتشان عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز