خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پرسپولیس و پیکان

سی و یکمین جدال پرسپولیس با خودروسازان؛ پیکان محبوب‌ترین حریف پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۶۴

در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر پرسپولیس به مصاف پیکان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر امروز از ساعت 17:15 دو تیم پرسپولیس تهران و پیکان تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این درحالی سی و یکمین دیدار دو تیم است که در 30 دیداری قبلی سهم 22 برد سهم پرسپولیس بوده 4 بازی به تساوی رسیده و 4 بازی با برد خودرو سازان به پایان رسیده است.

در 30 جدال دو تیم همچنین 82 گل به ثمر رسیده است و سهم پرسپولیس 55 گل و سهم پیکان 27 گل بوده است. پرسپولیس با 22 برد برابر پیکان رکوردار بیشترین برد یک تیم لیگ برتری برابر یک تیم لیگ برتری در تاریخ بیست دوره ای مسابقات لیگ برتر است.

پرسپولیس درحالی به مصاف پیکان می‌رود که در سه بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و تنها تیم لیگ بیستم است که موفق شده در 3 بازی پیاپی به پیروزی دست پیدا کند.

شاگردان تاتار با زدن 4 گل در 15 دقیقه ابتدایی بازی‌ها داری بهترین خط حمله در بین تیم های لیگ برترین خط حمله در 15 دقیقه‌ای ابتدایی بازی‌ها است.

مهدی تاتار تا کنون 14 بار برابر پرسپولس قرار گرفته است که در 7 بازی شکست خورده است و در 3 بازی پیروز میدان بوده و 4 بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. همچنین گل محمدی و تارتار نیز تاکنون 8 بار برابر هم قرار گرفتند که سهم یحیی 4 برد بوده و سهم تاتار یک پیروزی و 3 بازی نیز با تساوی همراه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز