خبرگزاری کار ایران

بیاتلو تاوان غرورش را داد/ پایان ناکامی نصرتی در جم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۳۵۰

پارس جنوبی جم در دیداری خانگی موفق شد خوشه طلایی ساوه را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار تیم های پارس جنوبی جم و خوشه طلایی ساوه با پیروزی 1-0 به سود جمی‌ها به پایان رسید. تک گل این دیدار توسط علی فاتح و روی ارسال از روی نقطه کرنر به ثمر رسید. 

پارس جنوبی جم که در هفته های گذشته نتوانسته بود به نتایج مناسبی دست یابد، در برابر شاگردان وحید بیاتلو که هفته های گذشته نتایج خوبی گرفته بودند، با پیروزی کار خود را به پایان رساند تا نصرتی و شاگردان نفس راحتی بکشند و شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر نمایند. 

خوشه طلایی که در 7 هفته گذشته رنگ باخت را به خود ندیده بود، با این شکست وارد فاز جدیدی شد و همچنان در نیمه پائینی جدول قرار گرفت. آنها با این گمان که تیم پارس جنوبی هفته‌هاست شرایط خوبی ندارد و بردی کسب نکرده، با غرور و از پیش برنده وارد زمین شده بودند که چوب این اشتباه خود را نیز خوردند و با دست خالی به ساوه برگشتند. در مقابل اما پارس جنوبی با این برد احیا شد و توانست ضمن پاره کردن نوار ناکامی خود، بتواند در جدول نیز به شرایطش بهبود ببخشد.

پارس جنوبی جم با این پیروزی امتیازات خود را به عدد 21 رساند و به رده ششم جدول صعود کرد تا در روزی که تیم های صدرنشین نتوانستند پیروز میدان باشند، قدری خود را به صدر جدول نزدیک تر نماید. خوشه طلایی ساوه نیز همچنان در امتیاز 17 باقی ماند تا در رده دوازدهم جدول قرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز