خبرگزاری کار ایران

فریدونی: تا روز سه شنبه سرمربی ذوب اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۵۰۱

مدیرعامل ذوب آهن گفت:در این مدت اسامی زیادی مطرح شده که به گوش ما نخورده و حتی به آن‌ها فکر نکردیم. هرکس از خواسته‌ها و آرزوهای خودش صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن امسال نتایج خوبی نگرفته و تا اینجای کار یکی از کاندیدای سقوط است. در همین راستا بعد از تغییر مدیرعامل سبزپوشان سرمربی این تیم هم تغییر کرد. امروز شایعه انتخاب سرمربی جدید نماینده اصفهان به گوش رسید.

در همین رابطه مجتبی فریدونی مدیر عامل ذوب اظهار داشت: پس از پایان همکاری با رحمان رضایی، چند گزینه را بررسی کردیم. دو گزینه را با اولویت انتخاب کردیم که مذاکراتمان را از امشب یا فردا شروع می‌کنیم و در نهایت تا روز سه شنبه آن را نهایی می‌کنیم. روز یکشنبه میلیچ کرچیچ هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

او در پاسخ به اینکه از بین فرهاد مجیدی و هومن افاضلی کدام یک گزینه اول است، عنوان‌کرد: من نام کسی را نبردم. در این مدت اسامی زیادی مطرح شده که به گوش ما نخورده و حتی به آن‌ها فکر نکردیم. هرکس از خواسته‌ها و آرزوهای خودش صحبت می‌کند. تا روز سه شنبه گزینه نهایی را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد اینکه آیا گزینه موردنظر در راه اصفهان است، گفت: نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز