خبرگزاری کار ایران

محمد ربیعی: داور با پرسپولیس مهربان بود/ تلاش می‌کنیم شخصیت مس رفسنجان را به حالت برجسته ای برسانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۹۰۸

سرمربی مس رفسنجان: به او احترام می‌گذارم اما چندصحنه را با آقای حاج ملک اختلاف نظر دارم.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری این دیدار حاضر شد و در خصوص بازی گفت:  ما یک تولید هدف داریم و بعد یک تولید راندمان. باشگاه یک هدف گذاری داشت و ما یک راندمان ایجاد کردیم که فکر می‌کنم کاری که کردیم باتوجه به این که سال اول حضورمان است، خوب است.

ربیعی افزود: تیم ها معمولا در سال اول یا سقوط می‌کنند یا در منطقه سقوط است. امروز تیمی که دیدید، از 10 سهمیه لیگ برتر ما پنج بازیکن را نداشتیم که دو تا بازیکن باتجربه بودند و برای همین بازی ها می‌خواستیم. ما در نیم فصل نقاط ضعیف را ترمیم می‌کنیم اما فکر نکنم تغییرات آنچنانی داشته باشیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد عملکرد داوری گفت: به او احترام می‌گذارم اما چندصحنه را با آقای حاج ملک اختلاف نظر دارم. فکر کنم او با پرسپولیسی ها مهربان بود و هیچ سوتی به نفع ما نبود. یکی از توپ ها کعبی تکل زد اصلا به توپ نرسید اما خطا گرفت. ما به او احترام می‌گذاریم و شاید الان اشتباه می‌کنیم.

وی در مورد شرایط مسی ها در تقابل با پرسپولیس، اظهار داشت:  به هر حال بازی برابر پرسپولیس و استقلال، عیار تجربه خیلی مهم است. ما دو سه بازیکن باتجربه نداشتیم، گلایه ای نداریم چون تکلیفمان مشخص است. هومن ربیع زاده 21 ساله است، او باید در همین جاها آبدیده شود. به بچه ها خسته نباشید می‌گویم، اشتباه فردی هم داشتیم اما در پنج هفته اخیر بهترین تیم بودیم. حریف نایب قهرمان آسیاست و 80-90 درصد بازیکنانش سال هاست در کنار هم بازی می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم شخصیت مس رفسنجان را به حالت برجسته ای برسانیم.

ربیعی در خصوص بازشدن دروازه مس رفسنجان روی شروع مجدد، بیان داشت:  ما بسیار روی موارد ضربات ایستگاهی برنامه ریزی کرده بودیم و ما از این موضوع ناراحتیم. ما تا قبل از گل خیلی بازی را کنترل کردیم اما این نوع بازی ها که شما سعی می‌کنید راه های تهاجم نایب قهرمان آسیا را ببندید و بعد موقعیت ایجاد کنید، خیلی سخت است که روی ضربه ایستگاهی گل بخورید. با این که نفر گذاشتیم و برنامه داشتیم و من از این بابت ناراحتم.

وی در پایان در خصوص در گذشت میناوند و علی انصاریان گفت: امیدوارم همه کشور در صحت و سلامت باشند و غم نبینند. درگذشت آقای میناوند و انصاریان را تسلیت می‌گویم و امیدوارم این ویروس هرچه زودتر از ایران و دیگر نقاط دنیا برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز