خبرگزاری کار ایران

عدم توافق اولیه با حسینی، شانس رجب زاده برای نیمکت ذوب آهن بیشتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۹۸۹

کاپیتان سابق ذوب آهن گزینه اصلی نیمکت این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه ذوب آهن روز گذشته تصمیم گرفت با رحمان رضایی به عنوان سرمربی خود قطع همکاری کند و بلافاصله با گزینه‌های مورد نظر خود برای جانشینی او وارد مذاکره شد.

اگرچه گزینه‌هایی مثل حسین فرکی، مهدی تارتار، منصور ابراهیم زاده و ساکت الهامی به عنوان گزینه نیمکت ذوب آهن مطرح شدند ولی اصلی ترین گزینه هیات مدیره ابتدا مجتبی حسینی و پس از آن مهدی رجب زاده بود.

روز گذشته مسئولان باشگاه ذوب آهن مذاکراتی با حسینی داشتند تا در صورت توافق با او از نیم فصل دوم به جای رحمان رضایی روی نیمکت بنشیند ولی عدم توافق مالی و از سوی دیگر عدم رضایت مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان با جدایی او مانع از توافق نهایی شد.

از همین رو مسئولان باشگاه ذوب آهن که فرصت زیادی برای انتخاب سرمربی ندارند سراغ مهدی رجب زاده رفته و باب مذاکره با او را باز کردند.

رجب‌زاده برخلاف حسینی روی مسائل مالی اختلافی با باشگاه ندارد و حتی اعلام کرده حاضر است با قرارداد سفید روی نیمکت ذوب آهن بنشیند و از همین رو اختلافی میان طرفین به طور جدی وجود ندارد.

از رضا پرکاس، مدرس ایرانی یوفا و همچنین حسین استکی، پیشکسوت ذوب آهن به عنوان اعضای کادرفنی رجب زاده در صورت توافق نهایی با ذوب آهن یاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز