خبرگزاری کار ایران

جامعی: در تیم ملی ژیمناستیک هنری هم رفاقت وجود دارد و هم رقابت/ برنامه‌ریزی‌های فدراسیون باعث شد به سهمیه المپیک نزدیک شویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۶۳۸

ملی‌پوش ژیمناستیک در مورد اینکه در سه چهار سال اخیر برنامه‌ریزی‌های خوبی برای تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران انجام شده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالله جامعی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، در خصوص وضعیت تمرینات خود اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات خود را در بودشهر دنبال می‌کنم و شرایظ خوبی دارم.

وی در مورد اردوی تیم ملی ژیمناتسیک هنری که در قزوین برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ما چند اردو را به صورت آنلاین برگزار کردیم و در ادامه هم اردوی تیم ملی در قزوین برگزار شد که واقعا اردوی خیلی خوبی بود.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران با اشاره به اینکه در سه چهار سال اخیر برنامه‌ریزی‌های خوبی برای تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران انجام شده، گفت: اردوها و اعزام‌های زیادی در این مدت داشتیم و این در حالبست که به خاطر مشکلات فراوان اقتصادی، اعزام به مسابقات واقعا کار سختی است، اما مسئولان فدراسیون پای کار بودند و توانستند شرایط مناسبی را برای تیم ملی ایجاد کنند. همه این برنامه‌ریزی‌ها باعث شد ژیمناسیک ایران به کسب سهمیه المپیک نزدیک شود.

وی در خصوص جو تیم ملی ژیمناستیک تصریح کرد: بین ژیمناست‌هایی که در اردو حضور دارند صمیمیت و دوستی زیادی برقرار است و در عین حال که رقابت وجود دارد اما همه با هم رفیق هستند.

جامعی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تیم ملی به ژیمناست‌های جوان بها داده شده و شاهد حضور آنها در اردوهای تیم ملی هستیم.نتایجی هم که در این چند سال به دست آمده نشان‌دهنده عملکرد موفق فدراسیون ژیمناستیک بوده است. امیدوارم در نهایت ژیمناستیک ایران بتواند سهمیه المپیک توکیو را به دست بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز