خبرگزاری کار ایران

فکری: وریا به خاطر نرسیدن توپ ناراحت بود / قایدی برای پنالتی زدن باید تصمیم بهتری بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۷۱۷

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار برابر نساجی مازندران اظهار داشت: جا دارد خسته نباشید به هر دو تیم بگویم. بازی خیلی خوبی بود. باتوجه به بارندگی که از شروع بازی بود و در اواخر بازی هم شدت داشت ولی در مجموع بازی خیلی خوبی شد. تیم نساجی به هر حال با برنامه ای که داشت یک بازی بسته را ارائه کرد و در این بازی بسته مطمئنا به دنبال یک امتیاز بودند و هم از طرف دیگر به دنبال ضد حمله بودند.

او ادامه داد: بچه های ما با حوصله فوتبال بازی کردند. یک مقدار در یک دقایق از بازی مخصوصا در نیمه دوم عصبانی می شدند که خودشان را کنترل کردند. در مجموع حق ما برد بود که به آن رسیدیم و یک گلی که زدیم سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم روندمان را همین شکل حفظ کنیم و به امید خدا صدرنشینی را نگه داریم و رو به جلو برویم.

او درباره تغییرات تاکتیکی در نیمه دوم گفت: ما هم فکر می کردیم نساجی پرس از جلو و هم پرس از عقب داشته باشد. برنامه تاکتیکی را پیش بینی میکردیم که جمع بازی کنند و به دنبال ضدحمله باشند. از نیمه اول که با سه دفاع آمدیم و شروع کردیم در نیمه دوم هم اینگونه بودیم اما تاکتیک را عوض کردیم و خوشبختانه به گل رسیدیم. در نیمه دوم موقعیت های زیادی به دست آوردیم. می شد اختلافمان را بیشتر کنیم اما مهدی از فرصت استفاده نکرد و در مجموع در این شرایط سخت باید تصمیم بهتری برای پنالتی زدن بگیرد. خداراشکر سه امتیاز را گرفتیم و جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی استقلال همینطور درباره عصبانیت وریا غفوری گفت: وریا یکسری از دقایق بازی و همان جایی که کارت گرفته بود عصبانی شد و شاید کمتر به او توپ رسید و به من هم گرفته بود که توپ نمی‌رسد. به همین دلیل فکر کنم عصبی شد و کارت گرفت که به من اشاره کرد او را تعویض کنم. تعویض کردیم و از آن طرف هم به رختکن رفت. موضوع ناراحتی او بیشتر از این بود که کمتر به او توپ رسیده است.

فکری همینطور درباره عملکرد تیم داوری در بازی امروز گفت: جا دارد به تیم داوری تبریک بگویم و خوب بازی را کنترل کردند و خوب سوت زدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز