خبرگزاری کار ایران

محمدی: کنار زمین فولاد شبیه به باتلاق بود / هیچ تیمی نمی‌تواند پرتاب‌های من را متوقف کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۰۶۶

مدافع تیم پیکان درخصوص بازی مقابل فولاد و حواشی دیداری که را تساوی به پایان رسید صحبت کرد.

نادر محمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی بدون گل در خانه فولاد خوزستان اظهار داشت: ما در این مسابقه هم مانند بازی‌های گذشته جهت کسب سه امتیاز به زمین رفتیم اما یک امتیاز هم در بازی خارج از خانه بد نبود. تلاش ما این بود که سه امتیاز را به دست بیاوریم ولی یک امتیاز هم نتیجه بدی نیست چون به هر حال روند بازی دست ما بود و فولاد طوری که می‌خواستیم بازی می‌کرد. 

محمدی درخصوص تغییر ابعاد زمین مسابقه گفت: واقعا شما فیلمی که از تغییر ابعاد زمین بود را دیدید و آن به صورت کامل گویای همه چیز بود. اتفاقات بازی با فولاد واقعا در شأن سطح اول فوتبال ایران نبود.

او ادامه داد: خط کشی را هم اگر کنار بگذاریم، کنار زمین مسابقه شبیه به باتلاق بود. ورزشگاه فولاد آرنایی که حتی دو متر بعد از خط‌کشی کنار زمینش هم چمن هموار دارد، بعد از تغییر خط کشی زمین را شبیه باتلاق کرده بودند.

مدافع پیکان در پاسخ به این سوال که با این شرایط چگونه بازهم پرتاب‌هایش را تکرار کرد، گفت: دو سه پرتاب داشتم اما کنار زمین حتی کمک داور هم نمی‌توانست به راحتی بدود چون زمین لیز بود. همان پرتاب‌ها را هم با ترس و لرز داشتم ولی خداراشکر اتفاقی نیفتاد. به غیر از گِل بودن کنار زمین، چمن‌هایی که کوتاه کردند را روی گل ریختند و لیز بود. 

محمدی درباره اینکه با توجه به بازی فولاد برای مسابقات بعدی نگران تکرار چنین اتفاقی نخواهد بود، گفت: شرایط طوری است که اوت‌های من در زمین را کسی نمی‌تواند مهار یا پیش بینی کند مگر اینکه چنین کارهایی انجام بدهند. برای من مشکلی نیست و تیم‌های دیگر هرکاری می‌خواهند انجام بدهند چون نمی‌توانند پرتاب‌های من را متوقف کنند.

امکان دارد پرتاب اوت‌ها را متوقف کنید؟ محمدی در پاسخ به این سوال گفت: نه، صد در صد ادامه می‌دهم. من تابع تصمیمات کادرفنی هستم و تا هر زمانیکه آنها بخواهند این کار را برای نتیجه‌گیری تیم انجام می‌دهم.

او درباره شرایط تیم پیکان همچنین گفت: با حضور آقای تارتار و مدیریت جناب محمدی ما از شرایط خوبی برخوردار هستیم. وضعیت خوب است و در دو بازی نیم فصل هم اگر نتایج خوبی به دست بیاوریم رتبه‌های در شأن تیم پیکان کسب خواهیم کرد. 

او همینطور درباره رویارویی با ماشین سازی تبریز در هفته چهاردهم هم عنوان کرد: ما در بازی خارج از خانه دنبال سه امتیاز هستیم حالا وقتی بازی داخل خانه باشد مسلما انگیزه بیشتری برای کسب نتیجه داریم. تلاش می‌کنیم در وضعیتی که امیتازات تیم‌های به هم نزدیک است بهترین نتایج را در مسابقات کسب کنیم. تیم ماشین سازی یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند که بدشانس بودند و در هر بازی هم اگر نتیجه نگرفته باشند اما بازی خوبی ارائه می‌کنند. بازی سختی داریم و ماشین سازی را یک حریف خوب می‌بینم.

مدافع تیم پیکان درباره درگذشت مهرداد میناوند همچنین در پایان گفت: من هم به نوبه خودم به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و امیدوارم که خانواده و بستگان ایشان سلامت باشند. همینطور امیدوارم علی آقای انصاریان به زودی سلامتی‌شان را به دست بیاورند و از بیمارستان مرخص شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز