خبرگزاری کار ایران

مربی پاس مثل بوکسورها حمله کرد / به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق شکایت کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۴۶

مدیر آکادمی باشگاه استقلال تهران درخصوص اتفاقات بازی مقابل پاس در ورزشگاه امام رضا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته تیم‌های امید استقلال و پاس قوامین، گفت: در نیمه دوم و زمانی که تیم ما ۲ بر صفر از پاس جلو بود، همراهان تیم پاس که روی سکو نشسته بودند و تعدادشان برخلاف پروتکل‌ها بیش از ۶ نفر بود، مدام درحال فحاشی به داور بودند. 

او افزود: همین قضیه باعث شد تا آقای سخندان ناظر بازی از حراست مجموعه امام رضا و ماموران حاضر در ورزشگاه بخواهد به این افراد بگویند یا ورزشگاه را ترک کنند یا ساکت باشند. تذکر ماموران حراست به این افراد منجر به بحث و جدل شد و به یک باره سرمربی تیم پاس، حمید آباقی نیمکت تیمش را رها کرد و وارد درگیری شد.

 مدیر آکادمی باشگاه استقلال اضافه کرد: در این درگیری مامور حراست جهت دفاع از خودش، از اسپری اشک آور استفاده کرد ولی سرمربی پاس که ظاهرا بوکسور هم هست، با حمله به این مامور حراست، ۲ دندان او و بینی او را شکست و پارگی عمیقی در گونه این مامور حراست ایجاد کرد این اتفاقات و تاخیر ایجاد شده در بازی باعث بهم خوردن تمرکز تیم ما شد و بازی در نهایت مساوی شد. 

او افزود: بعد از پایان بازی پلیس آمد و مربی پاس به جای عذرخواهی و دلجویی از مامور حراست، کماکان داد می‌زد. او راهی کلانتری شد و ظاهرا با سند بیرون است. 

فریاد شیران در پایان گفت: ما درباره اتفاقات رخ داده شکایت کرده‌ایم و عجیب است که باشگاه پاس با آن سابقه و داشتن افراد بزرگی در تاریخش، چنین افرادی را به عنوان مربی در اختیار دارد. امیدواریم کمیته انضباطی و اخلاق برخورد جدی با مقصران این حادثه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز