خبرگزاری کار ایران

احمد الجبوری در گفتگو با ایلنا:

پیروزی برابر سپاهان شخصیت ما را به رخ کشید/ بالاخره در کوچه ما نیز عروسی شد/ خوشحال هستم جواب اعتماد رحمتی را دادم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۴۷۲

مهاجم گلزن شهرخودرو گفت: وعده داده بودم هر چیزی به وقتش اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر شهرخودرو در حالی موفق شد با نتیجه 3 بر یک سپاهان را در اصفهان شکست دهد که احمد الجبوری در دقیقه 74 و 94 موفق شد گل‌های پیروزی بخش شهرخودرو را به ثمر برساند. الجبوری در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سخت و مهمی بود هم از این لحاظ که میتوانستیم با یک  برد در جدول چند پله صعود کنیم.  اما ابتدا روی یک اشتباه و ضربه پنالتی گل نخست بازی را دریافت کردیم و بعد از آن توانستیم گل مساوی را بزنیم و در ادامه موفق شدیم به لطف خدا و تلاش بازیکنان به پیروزی دست پیدا کنیم. 

وی افزود: پیروزی در این دیدار برای ما بسیار حائز اهمیت بود چرا که طرفداران انتظار داشتند که این تیم بتواند نتایج درخشان گذشته را تکرار کند و خدا را شکر با این پیروزی موفق شدیم شخصیت خود را به رخ بکشیم و آن را به دست بیاوریم.

الجبوری در خصوص عملکرد خود اظهار داشت: هیچ کس فکر نمی‌کرد بعد از حضورم در زمین بتوانم دروازه سپاهان را باز کنم. ممنون هستم از آقای رحمتی که به من اعتماد کردند و خدا را شکر  توانستم جواب اعتماد ایشان را به خوبی بدهم و دل هواداران را خوشحال کنم و بالاخره همان گونه که وعده داده بودم در کوچه ما نیز عروسی شد و گفته بودم هر چیزی به وقتش اتفاق خواهد افتاد. 

مهاجم گلزن شهرخودرو در خصوص بازی  آینده این تیم با مس رفسنجان گفت: شاید در این دیدار میزبان مس رفسنجان باشیم اما این تیم شایستگی‌های خود را به خوبی نشان داده است و ما قطعا کار سختی را در مشهد در پیش خواهیم داشت. اما ما تنها برای برد وارد میدان خواهیم شد چون به سه امتیاز این بازی به شدت نیاز داریم تا بتوانیم رتبه خود را در جدول ارتقا دهیم.

وی در انتها درباره اهداف شهرخودرو در لیگ بیستم گفت: من با یک قرارداد بلند مدت به شهرخودرو آمدم تا در خدمت این تیم و آقای حمیداوی و رحمتی باشم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و شرایط در هر بازی متفاوت است. همه چیز در تیم خوب است و تلاش خود را میکنیم تا در پایان فصل نتیجه ای را بگیریم تا دل هواداران شاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز