خبرگزاری کار ایران

نعمتی:جوانمردانه؟ هر 5 دقیقه یکبار زمین می افتادند/ 90 درصد پنالتی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۹۵

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فیرپلی به این است که 90 دقیقه بازی کنی اما نه اینکه هر 5 دقیقه یک بار دو بازیکن خود را به زمین بیاندازند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با نتیجه 2 بر یک از سد ماشین سازی عبور کرد که درگذشت میناوند بر روی روحیه بازیکنان این تیم تاثیر گذار بود.

در همین راستا سیامک نعمتی پس از پیروزی مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خدارا شکر که توانستیم این بازی را ببریم و این پیروزی را تقدیم روح آقا مهرداد می‌کنیم. جای ایشان خالی و به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. امیدوارم با قهرمانی پرسپولیس روح ایشان را شاد کنیم.

او در خصوص صحنه پنالتی ماشین سازی عنوان کرد: من خودم هم متوجه نشدم که من پنالتی کردم یا بازیکن حریف زمین خورد. داور نگفت که چه اتفاقی افتاد اما گفت که دو نفری بازیکن حریف را پرس کردیم. نمی‌گویم 100درصد پنالتی نبود اما 90 درصد پنالتی رخ نداد.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا مقابل تیم قعرنشین به سختی پیروز شدند، تصریح کرد: انتظارات از پرسپولیس بالا است و فشار روی تیم زیاد شده و هواداران باید کمک و حمایت کنند فشار از این تیم برداشته شود، شک نکنید که ما برای قهرمانی می‌جنگیم. 

نعمتی درباره اعتراض اعضای تیم ماشین سازی به عدم رعایت بازی جوانمردانه در گل دوم پرسپولیس، تایید کرد: فیرپلی به این است که 90 دقیقه بازی کنی اما نه اینکه هر 5 دقیقه یک بار دو بازیکن خود را به زمین بیاندازند. اگر این بازی جوانمردانه است آن‌ها هم باید جوانمردانه بازی می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز