خبرگزاری کار ایران

پیمان بابایی: کمک داور دوم یک پرسپولیسی 6 آتشه بود / گل پرسپولیس آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۹۴

مهاجم ماشین سازی در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پیمان بابایی پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما خوب کار را شروع کرد، می‌خواستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم زیرا مساوی هم به درد ماشین‌سازی نمی‌خورد.

وی افزود: درباره داوری حرف نمی‌زنم اما جو را خیلی خراب کرد، به نظر من گل اول پرسپولیس 100 درصد بود و اگر آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم زیرا این صحنه خیلی واضح بود.

مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تصریح کرد: در صحنه گل هم با وجود اینکه تیم ما جوانمردانه بازی کرد اما پرسپولیسی‌ها توپ را بیرون نزدند به همین دلیل دقیقه 94 گل خوردیم و بازی را از دست دادیم با وجود اینکه خیلی خوب کار کردیم و چند موقعیت خوب داشتیم اما شکست خوردیم.

بابایی خاطرنشان کرد: بازیکن ما در صحنه قبل از گل دوم پرسپولیس روی زمین افتاد اما کادر فنی پرسپولیس جو را خراب کرد و به بازیکنانشان گفت توپ را بیرون نزنید متأسفانه همان توپ هم به گل تبدیل شد.

وی درباره اینکه بازیکنان ماشین‌سازی اعتقاد دارند داور با آنها بد صحبت کرده، اظهارداشت: احترام برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس مثل سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا واجب است اما کمک داور دوم یک پرسپولیسی 6 آتشه بود که خیلی با بچه‌های ما بد حرف می‌زد.

مهاجم ماشین‌سازی درباره گلزنی خود مقابل پرسپولیس گفت: این گل تلاش همه بازیکنان بود اما با کسب امتیاز همراه نشده، فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز