خبرگزاری کار ایران

اصفهان و دعوای بختیاری زاده و رحمتی؛ امضای سپاهان پای حکم مربیگری مهدی رحمتی در شهرخودرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۷۱

در لیگ نوزدهم در پایان دیدار سپاهان و شهرخودرو در اصفهان حواشی ایجاد شد که درنهایت موجب شد رحمتی هدایت شهرخودرو را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم های شهر خودرو و سپاهان در جدالی حساس از رقابت های لیگ برتر در لیگ نوزدهم دز هفته 29 به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر صفر اصفهانی ها به پایان رسید.

پس از دریافت گل دوم داوود سیدعباسی، دستیار سهراب بختیاری زاده به سرمربی تیم می گوید رحمتی  روی هر دو گل مقصر است و تیم ما نباید اینگونه گل بخورد. اما گویا مکالمات سرمربی و دستیار تیم به گوش یکی از نیمکت نشینان می رسد و او هم قصه را به گوش رحمتی می رساند. در میانه های بازی هم رحمتی به نیمکت اشاره می کند که فشار روی دروازه تیم زیاد است و باید تاکتیک تیم تغییر کند.

پس از بازی رحمتی که به شدت از این اتفاقات عصبانی بوده است هنگام حرکت به سوی اتوبوس تیم دست سهراب بختیاری زاده را می گیرد و به او می گوید جلوی دستیارت را بگیر سهراب هم از مهدی می خواهد بحث را به زمان دیگری موکول کنند اما رحمتی در مقابل چشمان بقیه اعضای تیم حرفش را تکرار می کند. بختیاری زاده نیز بعد از این ماجرا مهدی رحمتی را از تیم کنار می‌گذارد.

اما در پایان لیگ نوزدهم درحالی که شهرخودرو آماده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. به یکباره بختیاری زاده کنار گذاشته می‌شود و مهدی رحمتی که از تیم کنار گذاشته شده بود  هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد و در ابتدایی لیگ بیستم از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

رحمتی حالا در هفته سیزدهم درحالی برابر سپاهان قرار می‌گیرد که آخرین رویاروی رحمتی با سپاهان منجر به ورود مهدی رحمتی به عرصه مربیگری شد و باید دید رحمتی که خود در بازی آخر این دو تیم به سبک بازی تیم مقابل سپاهان اعتراض داشت آیا می‌تواند از پس سپاهان آماده لیگ بیستم بربیاید یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز