خبرگزاری کار ایران

رمزگشایی از صحبت‌های پیروز قربانی: کدام مربی دنبال جانشینی ابراهیم صادقی است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۳۳۲

مربی سایپا در واکنش تند خود پس از بازی با گل گهر از تلاش یک مربی برای نشستن روی نیمکت ابراهیم صادقی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست تیم سایپا مقابل گل گهر سیرجان منجر به ایجاد یک سری حواشی شد که یکی از آنها صحبت‌های تند و تیز پیروز قربانی، مربی این تیم علیه چند نفر بود.

قربانی با اشاره به تلاش یک مربی برای نشستن در جایگاه ابراهیم صادقی گفت: باخت سایپا را به کسانی که می خواستند این اتفاق بیفتد تبریک می گویم. به مربیان کفتار صفتی که خانه نشسته اند و به اعضای هیات مدیره ما قبل از بازی با استقلال پیام می دهند که اگر بیاییم این بردها تداوم پیدا می کند. یک سری مربیان هستند مثل کفتار. شیرها که غذای شان را می خورند نوبت کفتارها می رسد! به خدا قسم که هیچ اتفاقی برای فوتبال ایران رقم نزدید و الان که خانه نشسته اید بهترین اتفاق برای فوتبال ایران است. به جان بچه ام دفعه بعد اسم شان را می آورم. از هیچ کس هم نمی ترسم.

بدون اشاره به شخص خاصی باید گفت صحبت‌های قربانی درست بوده و یکی از سرمربیان سابق لیگ برتری که این فصل به دلایلی خانه نشین شده است، پیش از بازی با ذوب آهن به واسطه یکی از دوستان خود با هیات مدیره باشگاه سایپا ارتباط برقرار کرده و برای نشستن روی نیمکت این تیم اعلام آمادگی کرده است. این اتفاق در شرایطی افتاد که ابراهیم صادقی پس از شکست مقابل شهر خودرو و عدم کسب پیروزی در 7 مسابقه متوالی تحت فشار قرار داشت و از همین رو سرمربی مورد نظر تلاش کرد تا با استفاده از این موضوع جای او را بگیرد.

همزمان با این تلاش ها و پیغام‌ها فرد مورد نظر با استفاده از ارتباطات خودش در برخی رسانه‌ها و همچنین فضای مجازی اخباری مبنی بر دادن اولتیماتوم به ابراهیم صادقی و اینکه بازی‌های پیش رو آخرین فرصت اوست مطرح شد تا جو رسانه‌ای هم به سمتی برود که صادقی در آستانه اخراج و خودش گزینه احتمالی جانشینی لقب بگیرد.

نکته جالب توجه اینجاست که فرد مورد نظر همزمان با تلاش برای رسیدن به نیمکت سایپا، تلاش‌هایی هم به منظور رسیدن به نیمکت ذوب آهن داشت که اتفاقا آن تیم هم با رحمان رضایی نتایج خوبی کسب نمی‌کرد و هیات مدیره علنا به رحمان رضایی، سرمربی خود اولتیماتوم داده بود. هر چند تلاش‌های او در اصفهان به واسطه سایر افرادی که خود را برای جانشینی رضایی در اولویت می‌دانستند با شکست روبرو شد.

با این حال پیروزی سایپا در دو بازی متوالی مقابل ذوب آهن و استقلال باعث شد صادقی از فشار خارج شده و تا حدودی جو تیم آرام شود ولی همچنان از گوشه و کنار خبر می‌رسید که فرد مورد نظر در تلاش است تا همچنان آلترناتیو جدی صادقی روی نیمکت سایپا باشد.

این سرمربی که از بردن نام او معذوریم، فصل گذشته روی نیمکت یک تیم شهرستانی نشسته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز