خبرگزاری کار ایران

پاشایی: امیدوارم شاهد بی‌حرمتی نباشیم / بازی فولاد و پیکان جنگ نابرابر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۸۳

مربی تیم پیکان تهران گفت: یکی از تیم‌هایی که امکانات بسیار قوی در اختیار دارد تیم فولاد خوزستان است و شاید بتوان گفت که دو تیم یک جنگ نابرابر از لحاظ امکانات و بودجه دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین پاشایی، مربی تیم پیکان درخصوص بازی برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: در مورد بازی فردا باید عرض کنم که یکی از تیم‌هایی که امکانات بسیار قوی در اختیار دارد تیم فولاد خوزستان است و شاید بتوان گفت که دو تیم یک جنگ نابرابر از لحاظ امکانات و بودجه دارند. 

او ادامه داد:‌ تیم خوب و منسجمی داریم. متاسفانه دو محروم و سه چهار بازیکن سرماخورده شدید داریم که نتوانستند در این بازی ما را همراهی کنند. تیم ما خیلی مسمم و با انگیزه برای بازی فردا آماده است و امیدواریم با یک بازی خوب بتوانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.

مربی تیم پیکان درباره رفتار نیمکت برخی تیم‌های لیگ برتری گفت: بالاخره وقتی مربی کنار زمین وقتی استرس دارد احتمال دارد مشکلاتی به وجود بیاید اما امیدوارم که فردا حرمت‌ها حفظ شود و از این نظر مشکلی برای نیمکت دو تیم به وجود نیاید. این حرمت‌هاست که در آینده راه و روش دوستی را برای همه ایجاد می‌کند. دوست داریم که بازی دوستانه و بدون مشکل به پایان برسد و هیچ مشکلی برای تیم‌ها به وجود نیاید.

پاشایی در پاسخ به سوال که برای یک امتیاز بازی می‌کنید یا خیر، گفت: ما برای سه امتیاز برنامه داریم و شاید از لحاظ مهره دچار کمبود هستیم اما خیلی خوب روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف کار کردیم. امیدواریم بچه‌ها نکات مدنظر را انجام بدهند و با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

کدام بازیکنان فردا غایب هستند؟ مربی پیکان در این خصوص گفت: آقای پورامینی و ابراهیم صالحی محروم هستند و متاسفانه سه چهار بازیکن هم سرما خورده‌اند که تیم را همراهی نمی‌کنند.

او در پایان گفت: امیدوارم که فردا بینندگان و بازیکنان دو تیم از بازی لذت ببرند و مشکلی از نظر بی احترامی‌ها به وجود نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز