خبرگزاری کار ایران

فکری: خوشحالم از ما ایراد می‌گیرند / حتی نفت مسجد سلیمان هم مشکلات ما را ندارد / بهترین کادرفنی ایران را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۷۶

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این اندازه تیمی در اینجا خلق موقعیت کرده و به آن فشار وارد کرده باشد. انواع و اقسام موقعیت‌ها را داشتیم. در مجموع فوتبال زیبایی‌هایش همین است و ما به آینده امیدواریم. امیدواریم که بچه‌ها روندشان را ادامه بدهند و با تمام وجود کار می‌کنند. با تمام سختی‌هایی که وجود دارد این روند ما حفظ شود و به امید خدا هم بازی خوب ارائه کنیم و هم نتایج بهتری را به دست بیاوریم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

فکری درباره تغییرات در ترکیب و انتقادات به کادرفنی تیمش اظهار داشت: در رابطه با کادر ما باید بگویم که یکی از بهترین کارهای ایران را از نطر تجربی و دانش داریم. ما هر کاری کنیم یک سری دوستان هستند که ایراد می‌گیرند چه صدر جدول باشیم یا نباشیم. هر کاری کنیم ایراد گرفته می‌شود. این خیلی خوب است و خوشحالم که از ما ایراد می‌گیرند این نشان می‌دهد خوب کار می‌کنیم. سنگ هایی که به سمت ما پرتاب می‌شود نشان می‌دهد تیم رو به جلو حرکت می‌کند. جا دارد تشکر کنم از تمام اعضای کادر. یکی از بهترین کادرها را داریم و با تشکر ویژه به آنها خسته نباشید می‌گویم. 

سرمربی استقلال درباره انتقادات گفت: متاسفانه یکسری استقلالی‌ها بازیچه دست یکسری بدخواه استقلال می‌شوند که به ما منتقل می‌کنند. برای تیم‌های دیگر انواع و اقسام اتفاقی می‌افتد اما هیچ انتقادی نمی‌شود و اتفاقی نمی‌افتد. اما تیمی که صدر جدول است و خوب بازی می‌کند اینگونه انتقاد می‌شود. بارها به هواداران گفتم بازیچه دست بدخواه‌های استقلال نشوند که این شکلی از آنها سواستفاده کنند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که جایگاه را در صدر جدول حفظ کنیم و یکی از امیدهای قهرمانی باشیم.

فکری اضافه کرد: نمی‌دانم سوالات شما کارشناسی است یا هر کسی در خیابان هر چیزی می‌گوید را منتقل می‌کنید. سوال کارشناسی داشته باشید. اینکه هر کسی در خیابان هر چیزی می‌گوید را به ما منتقل نکنید. معلوم است که همه چیز برنامه ریزی شده است. شما(خطاب به خبرنگار) از گوشی‌تان مشخص است که آرم استقلال است اما بازیچه دست هر کسی نشوید که هر چیزی که می‌گویند را انتقال به کادرفنی بدهید. قدر کادرفنی را بدانید. زحمت می‌کشند. شما یک درصد از مشکلات تیم را نمی‌دانید. همه چیز را از صفحه تلویزیون را می‌بینید و فکر می‌کنید که همیشه باید برنده باشیم در حالیکه تیم‌های برتر دنیا هم همیشه برنده نمی‌شوند. مشکلات ما را حتی تیم نفت مسجد سلیمان هم ندارد. همه صبوری می‌کنیم و کمک می‌کنیم که در کنار هم استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز