خبرگزاری کار ایران

کیانی‌فر: داور نقش زیادی در برد هوادار داشت/ سوت‌های اشتباه او ما را عصبی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۶۹۵

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با این کادرفنی و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، به صدر جدول بازخواهیم گشت.

علی کیانی‌فر هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با هوادار تهران گفت: بازی خوبی بود. نیمه اول تیم حریف بهتر بازی کرد و از شرایط میزبانی استقاده کردند اما رفته رفته ما بهتر شدیم و هر دو تیم موقعیت گل داشتند که در نهایت این تیم هوادار بود که از موقعیت‌های به دست آمده، نهایت استفاده را برد و پیروز میدان شد. در ادامه بازی ما دو موقعیت گل خیلی خوب داشتیم که به گل تبدیل نکردیم و متاسفانه بازی مهم هفته را باختیم.

وی درخصوص داوری این بازی اظهار داشت: داور به اشتباه پنالتی گرفت برای هوادار. توپ اصلا به دست بازیکن ما نخورد و چون جایگیری داور اشتباه بود، تصمیم اشتباه نیز گرفت. داور خیلی بد بود و در تمام صحنه‌ها با تیم هوادار مهربان‌تر برخورد می‌کرد و با تصمیمات اشتباه کادر و بازیکنان ما روا عصبی کرد و نقش زیادی در برد هوادار داشت.

کیانی‌فر درخصوص نتایج نوسانی این هفته‌های استقلال خوزستان نیز توضیح داد: دو بازی سخت بیرون از خانه داشتیم و از بازی بعدی استارت بردهایمان را خواهیم زد. باشگاه خوب و منظمی داریم و امیدواریم که به لیگ برتر صعود کنیم.

هافبک استقلال خوزستان در خاتمه اظهار داشت: تیم ما بهترین کادر فنی و بهترین بازیکنان را در اخغ دارد و مطمئنا نتایج بهتری در هفته‌های پیش رو میگیریم و به صدر جدول برمیگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز