خبرگزاری کار ایران

احمدی: طلای همسرم را فروختم و پایم را عمل کردم/ باشگاه شاهین زیر قولش زد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۰۱۱

بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر از مدیران این باشگاه شدیداً گلایه‌مند است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مصطفی احمدی بازیکن بوشهری تیم فوتبال شاهین که ماه گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی پایش را به تیغ جراحان سپرد، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت خود توضیح داد: شرایطم خوب است. ۴۰ روز قبل عمل موفقیت آمیزی روی پایم صورت گرفت و خداروشکر در وضعیت خوبی به سر می‌برم.

وی که روز گذشته علیه مدیران باشگاه شاهین استوری گذاشته بود، در این خصوص افزود: زمانی که مصدوم شدم، مدیران باشگاه به من گفتند که نگران نباشم و پشت من تا آخر هستند. وقتی که موعد عمل جراحی پایم رسید، آنها زیر قولشان زدند و عجیب‌تر اینکه به تمامی بازیکنان ۳۰ درصد از قراردادهایشان را پرداخت کردند اما به من ریالی پول ندادند در صورتی که من با باشگاه شاهین قرارداد دارم و آنها موظف به عمل کردن به تعهدات خود هستند.

وی توضیح داد: متاسفانه در تیم شاهین به هرکسی بخواهند پول می‌دهند و اگر از کسی خوششان نیاید، ریالی نمی‌دهند. غریب نوازی در باشگاه شاهین بوشهر بی‌داد می‌کند و من که فصل قبل بیشترین دقایق بازی برای این تیم در لیگ برتر را داشتم، اینگونه پشتم را خالی کردند.

احمدی در خاتمه اظهار داشت: من پول عمل جراحی نداشتم تا بتوانم پاهایم را عمل کنم. مجبور شدم طلاهای همسرم را بفروشم تا پول عمل جراحی پایم فراهم شود، بلکه بتوانم در فصل آینده جبران مافات کنم. انتظارم از باشگاه شاهین چنین رفتاری نبود و متاسفانه بعد از استوری که گذاشتم، هیچ یک از مسئولین باشگاه بامن تماس نگرفت که آیا حالم خوب است یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز