خبرگزاری کار ایران

چرا مهاجم آلومینیوم مقابل پرسپولیس خوشحالی نکرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۸۲

مهاجم تیم آلومینیوم اراک درباره برتری برابر پرسپولیس تهران در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر صحبت کرد.

حامد پاکدل در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل پرسپولیس تهران گفت: ما برابر تیم محبوب و کبیر پرسپولیس تهران بازی کردیم که در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند و در این فصل شکستی را تجربه نکرده بودند. روز گذشته هر دو یک بازی باکیفیت و پر از اتفاقات خوب انجام دادند که ما موفق شدیم از فرصت‌هایمان به نحو احسن استفاده کنیم و برنده بازی شویم.

مهاجم آلومینیوم درباره اینکه از غیبت حسینی و کنعانی زادگان در خط دفاعی حریف استفاده کرده تا با ضربات سر گلزنی کنند، گفت: بالاخره ما تیم آنالیز داریم که نقاط ضعف و قوت هر تیم را در مسابقات بررسی می‌کنیم. برای این شکل گلزنی هم برنامه داشتیم و اتفاقی نبود. این جزو پلن‌هایی بود که می‌خواستیم روی آن نتیجه بگیریم و خوشحالیم که مثمرثمر هم واقع شد.

پاکدل در پاسخ به این سوال که چرا پس از گلزنی به پرسپولیس شادی گلی نداشت و همینطور واکنشش در پایان بازی به پیشنهادات، گفت: این دیگر بماند، من خودم نگفتم و فعلا نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم. من برعکس همه عمل کردم و می‌خواستم کاری برخلاف همه بازیکنان انجام بدهم که فکر کنم اینگونه مورد توجه قرار گرفت. من در حال حاضر با تیم خوب آلومینیوم قرارداد دارم و باید صبر کنیم که ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. 

او درخصوص عملکرد حسین پورحمیدی در بازی روز گذشته هم اضافه کرد: فوتبال یک ورزش گروهی است که ستون اصلی یک تیم هم دروازه بان است. خداراشکر حسین دیروز فوق العاده کار کرد و نشان داد که در آینده می‌تواند یک دروازه‌بان آینده دار و موفق در فوتبال ایران باشد.

او درباره وضعیت تیم آلومینیوم اراک در جدول رده بندی گفت: سه امتیاز بازی برابر پرسپولیس برای ما بسیار ارزشمند بود. در حال حاضر با یک برد یا یک باخت شما چند پله صعود یا سقوط می‌کنید و فاصله‌ها در جدول خیلی کم است. تیم‌ها آنالیزهای دقیقی از یکدیگر دارند که همین امتیاز گرفتن را سخت کرده و باید باهوش باشیم که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

حامد پاکدل درباره بازی مقابل تراکتور تبریز گفت: این بازی هم برای ما سه امتیاز دارد و برای کسب آن وارد زمین می‌شویم که امیدواریم به لطف خدا بتوانیم با دست پُر از تبریز برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز