خبرگزاری کار ایران

کار سخت شاگردان نویدکیا برابر برزیلی‌ها؛ سپاهان ناکام بی چون چرای ده ساله در آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۷۷۶

در حساس ترین بازی هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر صنعت نفت پذیرای سپاهان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر عصر فردا از ساعت 16 دوم تیم سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تخت آبادان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با توجه به شکست استقلال هر یک از این دو تیم در صورت پیروزی برابر یک دیگر می‌توانند صدرنشین لیگ برتر شوند و همین موضوع حساسیت و جذابیت این بازی را افزایش خواهد داد.

شاگردان محرم نویدکیا درحالی به مصاف برزیلی ها خواهند رفت که از سال 1390 رنگ پیروزی را در استادیوم تختی آبادان ندیده است. آخرین برد سپاهان در آبادان به دی‌ماه 90 برمی‌گردد و سپاهانی‌ها از آن تاریخ به بعد هرگاه عازم آبادان شده‌اند، یا شکست خورده یا مساوی کرده‌اند.

صنعت‌نفت در شش بازی که طی 9 سال اخیر میزبان تیم سپاهان بوده، صاحب 4 برد و 2 تساوی شده است. طلایی‌پوشان آبادان هنگام حضور در لیگ دسته اول هم موفق به شکست سپاهان در جام حذفی شدند تا انتظار این تیم اصفهانی برای شکستن طلسم استادیوم تختی آبادان بسیار طولانی شود.

شاید بتوان گفت که شیرین‌ترین برد صنعت‌نفت مقابل سپاهان همان مسابقه‌ای بود که صنعت‌نفت با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و تیم سپاهان که تنها تیم بدون باخت در فصل گذشته لیگ برتر بود، نخستین باخت فصل را در آبادان متحمل شد.

از همین رو و با توجه به اینکه صنعت نفت در خانه رکورد صد در صد پیروزی را از خود به ثبت رسانده است. هواداران این تیم امیدوار هستند که بتواند با شکست سپاهان مدعی صدرنشین بی چون چرای مسابقات لیگ برتر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز