خبرگزاری کار ایران

نوید عاشوری در گفتگو با ایلنا:

کار با امیر قلعه نویی سخت است/ برای کسب ۳ امتیاز به مصاف تراکتور می‌رویم/ فاصله بین بازی‌ها روی عملکرد گل گهر تاثیر گذاشته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۹۸۱

هافبک گل گهر از تجربه سخت و لذت بخش کار با امیر قلعه نویی گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گل گهر در سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر موفق شد صد در صد امتیازات را کسب کن تا برای سایر تیم‌های مدعی خط و نشان بکشد اما در ادامه نتوانست در نتیجه گیری به ثبات برسد، نوید عاشوری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: به نظر من ما در تمام بازی‌ها عملکرد خوبی داشته و ثبات داشتیم. ولی در نتیجه و امتیاز گیری ناکام بودیم. در ایجاد موقعیت سازی موفق بوده ایم اما نتوانستیم از آنها به خوبی بهره ببریم. متاسفانه به همین دلیل در چند بازی حساس امتیاز مهمی را از دست دادیم و این باعث شد از کورس عقب بمانیم. اما هنوز چیزی از دست نرفته و تمام نشده است. امیدواریم که با تلاش بازیکنان و کادر فنی جبران کنیم.

عاشوری در خصوص بازی گل گهر با آلومینیوم بیان کرد: شرایط جوی و شرایط زمین خیلی تاثیر گذار بود و مانع آن شد تا ما فوتبال دلخواه خود را بازی کنیم. در ضمن اینکه آلومینیوم تیم با انگیزه و دوندی بود. همه این عوامل باعث شد تا ما در این بازی به اهداف خود نرسیم.

هافبک گل گهر در مورد بازی حساس این تیم با تراکتور اظهار داشت: تراکتور همیشه یکی از تیم‌های پر مهره و مدعی لیگ برتر بوده است و همیشه برای قهرمانی و سهمیه میجنگد. امیدوارم در سیرجان موفق به شکست این تیم شویم چرا که نیاز مبری به این سه امتیاز داریم.

وی در خصوص فاصله زمانی دیدارهای این تیم و مشکلات پیش آمده برای این تیم بیان کرد: نظم لیگ کاملا بهم ریخته و همین موضوع باعث افت کیفتی تیم‌ها شده است و روی ما نیز تاثیر گذاشت. به نظر من می‌شد بهتر برنامه ریزی کرد. اما شاید آنها یک مسائلی را می‌بینند و در نظر دارند که ما نمی‌بینیم. به هر حال بحران کرونا نه تنها ایران بلکه جهان را تحت شعاع خود قرار داده است و این کار را سخت می‌کند.

عاشوری درباره تجربه کار با امیر قلعه نویی گفت: امیر قلعه نویی مربی بزرگی است و واقعا کار با ایشان و کادر حرفه‌ای و مجربشان سخت است. چون همیشه بهترین کیفیت و عملکرد را از شما می‌خواهد. مثل معلمی هستند که برای موفقیت شما سخت می‌گیرد. شاید ابتدا نفهمیم که چه شده اما با گذشت زمان تاثیر مثبت آن را میبینیم. ایشان همیشه شما را در بهترین فرم می‌خواهد. 

وی در خصوص آینده گل گهر و سرنوشت و اهداف این تیم اظهار داشت: باشگاه برای تیم در هیچ زمینه ای کم نگذاشته است. مدیران کاملا حرفه ای کار می‌کنند. فکر میکنم بازیکنان نیز جواب این اعتماد را تا بدین جا به خوبی داده اند. کل مجموعه تصمیم گرفته‌ایم که بازی به بازی پیش برویم و برنامه ریزی کنیم و در حال حاضر تمام فکر و ذکر ما بازی با تراکتور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز