خبرگزاری کار ایران

بازیکنان هندبال بانوان در جست و جوی شغل ثابت!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۸۱۳

ملی پوش هندبال ایران و عضو تیم تاسیسات دریایی گفت: بعضی بازیکنان دنبال کار ثابت هستند و اگر بازیکن جدیدی وارد می شود باید کمتر دغدغه مالی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این روزها بازیهای لیگ برتر هندبال بانوان، پیگیری  و  از طریق صفحات مجازی برای مخاطبان پخش زنده می شود. یکی از ویژگی های این رشته پربرخورد، احتمال بالای مصدومیت است. اما بسیاری معتقدند با شرایط دستمزد و قرارداد بازیکنان، حضور در این رشته کار سخت و سنگینی محسوب می شود.
 

در همین راستا مریم کاراندیش ملی پوش و عضو تاسیسات دریایی تهران به ایلنا گفت: «واقعا مبلغی نیست که قابل گفتن باشد، قرارداد بهترین و بالاترین بازیکنان هندبال کشور شاید برای مصدومیت شدید جوابگو نباشد!  آن هم برای رشته پربرخورد و پر مصدومیت. جوری شده که بعضی بازیکنان دنبال کار ثابت هستند و اگر بازیکن جدیدی وارد می شود باید کمتر دغدغه مالی داشته باشد، وگرنه کار خیلی سخت است.»

 

او در خصوص شرایط تیم ملی بانوان هندبال اظهار داشت: «به تیم ملی بانوان خیلی رسیدگی نمی شود. اردوی داخلی کم برگزار می شود و اردوی برون مرزی برگزار نمی شود. با این شرایط اگر اعزامی هم باشد خیلی فایده ای ندارد! اینکه شما نزدیک به مسابقات سریع تیمی را آماده کنید و به مسابقات بفرستید نباید انتظاری داشته باشید. برای رفت و آمد ملی پوش های شهرستانی باید حمایتی در نظر گرفته شود.»
 

وی درباره پخش مستقیم بازیهای لیگ برتر بانوان از رادیو و لایو اینستاگرام گفت: «کار خیلی خوبی است، بازیکنان انگیزه شان بیشتر می شود و توجه به رشته ما بیشتر می شود. اگر ادامه پیدا کند اسپانسرهای بیشتری ورود می کنند البته باز مثل پخش تلویزیونی نیست.» 
 

کاراندیش درباره زمان برگزاری مسابقات تصریح کرد: «زمان برگزاری مسابقات نه تنها برای مردم خوب نیست، بازیکنان در بهترین کیفیت نیستند به نظرم بهتر است به ساعت 14 تا 17 منتقل شود. حداقل حالا که لیگ متمرکز برگزار می شود این روند را اجرایی کنند.»
 

بازیکن تاسیسات دریایی درباره اینکه چرا تیمش از ابتدا نتایج خوبی نگرفت، تاکید کرد: «قبل از شروع لیگ به خاطر کرونا شرایط خیلی روشن نبود و ما به همین خاطر تمرینات را دیر روشن کردیم. رفته رفته نتایج بهتر شد و در نیم فصل با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایطمان بهتر شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز