خبرگزاری کار ایران

استقلال قهرمان نیم فصل خواهد شد

جان واریو: مهاجمانی مثل دیاباته در فوتبال ایران کم پیدا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۲۰

بازیکن سابق تیم استقلال از عملکرد تیم در نیم فصل اول رضایت دارد.

به گزارش ایلنا، فابیو جان واریو پیشکسوت استقلال معتقد است ابی ها برد خوبی را مقابل تراکتورسازی بدست اوردند و قطعا این ۳ امتیاز در ادامه می تواند به سود این تیم باشد

* نظرتان در مورد برد استقلال مقابل تراکتورسازی چیست؟

استقلال توانست یک برد خوب را در تبریز به دست بیاورد. دیدارهای استقلال و تراکتورسازی همیشه جذاب بوده و حتی در برخی مواقع پرگل هم از آب در می‌آید. استقلال در این بازی روی تیزهوشی بازیکنانش به برتری رسید.

* شیخ دیاباته هم بعد از مدتها موفق به گلزنی شد. در این باره صحبت کنید؟

شیخ نشان داد شیخ بازیکن تمام حرفه‌ای است. او از کوچکترین فرصت نهایت استفاده را برد و موفق به گلزنی شد. مهاجمانی مثل دیاباته در فوتبال ایران کم پیدا می‌شوند؛ مهاجمانی که قدر موقعیت‌ها را می‌دانند و از آنها به بهترین شکل استفاده می‌کنند.

* قبل از بازی انتقادهای زیادی به محمود فکری وارد شده بود؟

فکری مربی جوان و در عین حال باتجربه است. او نشان داد که در بازی‌های بزرگ می‌تواند بهترین نتیجه را کسب کند. درست است که استقلال در دیدار دربی به برتری نرسید اما امسال در اکثر بازی‌های مهم این فصل با آنکه بازی‌ها در زمین حریف بوده استقلال به برتری رسیده و این نشان می‌دهد که فکری از تجربه کافی برای حضور روی نیمکت استقلال برخوردار است و فقط نیاز به کمی زمان دارد.

* عارف غلامی هم بعد از مدتها نیمکت‌نشین شد؟

غلامی در دیدار دربی اشتباهات زیادی داشت و کادر فنی استقلال به نظر من بهترین تصمیم را درباره او اتخاذ کردند. در خیلی از مواقع نیمکت‌نشین کردن بازیکنان از لحاظ فوتبالی خیلی می‌تواند به آنها کمک کند.

* کمتر از سه هفته دیگر نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ به پایان می‌رسد. از نتایج استقلال رضایت دارید؟

شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم بهتر هم خواهد شد زیرا مصدومان این تیم شرایط حضور در میدان را پیدا کرده‌اند و حالا دست کادر فنی برای انتخاب نفرات اصلی بازتر است. با وجود همه مصدومیت‌ها و محرومیت‌هایی که برای استقلال در نیم‌فصل اول به وجود آمد به نظرم نتایج استقلال رضایت‌بخش بوده است.

* آیا به نظر شما باید مربی جدیدی به کادر فنی این تیم اضافه شود؟

در حال حاضر نفرات خوبی در کادر فنی استقلال حضور دارند؛ نفراتی که هرکدام از آنها تجربه حضور چندین ساله را در استقلال دارند و با حاشیه‌های این تیم آشنایی کامل داشته‌اند. به نظرم همین کادر می‌تواند در ادامه راه هم به محمود فکری کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز