خبرگزاری کار ایران

وضعیت عجیب در ماشین سازی: عدم تسویه حساب به دلیل استوری اینستاگرام!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۶۳۱

تیم قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر با اتفاقات عجیبی رو به رو شده است.

به گزارش ایلنا، 

تیم فوتبال ماشین‌سازی در فصل جاری عملکرد چندان جالبی نداشته است. پس از ممانعت فیفا مبنی بر مالکیت یک شخص برای 2 باشگاه در یک لیگ مشخص، محمدرضا زنوزی مجبور شد تا مالکیت این تیم را به محمد پوررضایی منتقل کند.

ماشین‌سازی قبل از شروع لیگ، با وحید بیاتلو و بازیکنان گمنام استارت زد و به نظر می‌رسید جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر بتواند با بازیکنان بی‌نام و نشان نتایج خوبی کسب کند.

اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت مدیران تیم تبریزی مجبور شدند تا بیاتلو را از سمت خود اخراج کنند. اما مشکلات ماشین‌سازی صرفا فنی نبوده و ظاهرا این باشگاه از لحاظ مالی هم چندان وضعیت چندان جالب توجهی ندارد.

یکی از اعضای کادر اجرایی این تیم که به تازگی نیز از باشگاه جدا شده است، طلب کمتر از ده میلیون تومانی از باشگاه دارد که شنیده‌ها حاکی از این است مدیر ارشد ماشین‌سازی با لحنی عجیب، در درخواست طلب کادر اجرایی تیم، به وی چنین عنوان کرده است: "چون علیه من در صفحه اینستاگرامت استوری گذاشتی، پولت را نمی‌دهم"

این موضوع به اینجا ختم نمی‌شود. پدر عضو سابق کادر ماشین‌سازی شیمی درمانی می‌شود و هزینه‌های هنگفت درمان پدر وی و از سویی دیگر، بیماری دختر کوچکش باعث شده تا وی تحت فشار شدید مالی باشد.

چند هفته پیش رسانه رسمی باشگاه ماشین‌سازی در واکنش به حکم کمیته تعیین وضعیت در خصوص پرونده این باشگاه با بابک مرادی و باشگاه استقلال تهران، عنوانی تحت "عدالت علی (ع) را در احکام رعایت کنید" منتشر کرد.

این موضوع باعث ناراحتی و دلخوری 2 نفر از اعضای کادر تیم شده که به تازگی نیز از باشگاه جدا شده‌اند و با منتشر کردن متنی در صفحه اینستاگرام خود مدیر ارشد این باشگاه را خطاب کرده و نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود اعتراض کردند.

با این اوصاف و باتوجه به عملکرد ماشین‌سازی در لیگ برتر، به نظر می‌رسد ماشین‌سازی تبریز اصلی‌ترین گزینه برای سقوط به لیگ دسته یک می‌باشد و در صورت عدم رسیدگی به این باشگاه ریشه‌دار، وضعیت بدتر از این خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز