خبرگزاری کار ایران

نیاز مبرم فراز کمالوند به جذب مهاجم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۰۰۳

شاهین بوشهر یکی از تیم‌های معمولی این فصل رقابت‌های لیگ یک است که برخلاف تصور نتوانسته تا به اینجا در قامت مدعی صعود به لیگ برتر ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شاهین شهرداری بوشهر که فصل گذشته به لیگ یک سقوط کرد و در روزهای پایانی نقل و انتقالات لیگ یک، اقدام به جذب بازیکن کرد و فراز کمالوند را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کرده بود، اکنون نیاز مبرمی به جذب مهاجمی شش دانگ دارد.

گرچه شاهین بوشهر در فاز دفاعی بسیار خوب عمل کرده است و با دریافت 4 گل، بهترین خط دفاعی لیگ یک را تابدین جای کار در اختیار دارد، اما آنها در فاز هجومی بسیار ضعیف عمل کرده‌اند. شاهین بوشهر با به ثمر رساندن 5 گل، ضعیف‌ترین تیم هجومی این فصل لیگ یک تلقی می‌شود که اصلا برای این تیم آمار جالبی نیست.

کمالوند که تا پیش از شروع مسابقات لیگ یک به دنبال جذب مهاجمی توانمند بود و در جذب آن نیز به جایی نرسید، در فاز هجومی خود بازیکنان بسیار خوب و نامی دارد. علی یونسی، محمد ابراهیمی، علیرضا رمضانی، رضا صدری و ... تنها بخشی از بازیکنان فاز هجومی شاهین هستند که تا بدین جای کار، عملکرد چندان درخشانی از خود به نمایش نگذاشته‌اند.

چنانچه فراز کمالوند می‌خواهد با شاهین بوشهر مجددا در لیگ برتر حضور پیدا کند، باید یک مهاجم شش دانگ و یک وینگر بسیار خوب جذب کند. جذب بازیکن در فاز هجومی برای شاهین از نون شب نیز واجب‌تر است و باید دید تفکرات کمالوند برای برطرف کردن این مشکل، چه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز