خبرگزاری کار ایران

فاضلی: استعفا ندادم، اخراج شدم/ می‌توانستم بمانم و شرایط را تغییر دهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۹۹۶

سرمربی تیم نساجی مازندران به شیوه پایان همکاری با این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم نساجی مازندران با نتیجه یک بر یک در بازی معوقه از هفته نهم مقابل ماشین سازی تبریز متوقف شد و در سیر نتایج غیرقابل از وحید فاضلی، این سرمربی در پایان بازی از شاگردانش خداحافظی کرد.

فاضلی که طی 11 مسابقه رسمی روی نیمکت نساجی در فصل جاری تنها 9 امتیاز کسب کرده، تیمش در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی جای داشت؛ او می‌گوید در پایان بازی متوجه شده از سمتش برکنار شده است و استعفا نکرده است.

فاضلی در همین خصوص گفت: بازیکنان من امروز نمایش خوبی از خود به جا گذاشتند اما بار دیگر فرصت سوزی‌های زیادی داشتیم که باعث شد موقعیت برد را از دست بدهیم. باید به خاطر این نمایش از سوی بازیکنانم به آنها تبریک بگویم، هر چند باز هم بدشانسی مانع از رسیدن ما به برد شد.

وی درباره اینکه بعد توقف مقابل تیم قعرنشین جدول از سمت خود کناره گیری و استعفا داده است گفت: نه، من استعفا ندادم و از سوی باشگاه برکنار شدم. این تصمیم از سوی آقای دکتر اسدی رییس هیات مدیره در رختکن به من ابلاغ شد و برکنار شدم.

فاضلی در خصوص اینکه خداحافظی‌اش از بازیکنان در رختکن به عنوان استعفا اعلام شده است گفت: بر حسب ادب از بچه ها خداحافظی کردم و همانطور که گفتم تصمیمی برای استعفا نداشتم. امروز تیم ما واقعا همانند دیدارهای قبلی خوب کار کرد و موقعیت های خوبی هم داشت. من به این تیم ایمان داشتم و مطمئن بودم که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. اگر می‌ماندم می‌توانستم شرایط را تغییر دهم و به روند نتیجه گیری مطلوب هم دست پیدا کنیم.

سرمربی برکنار شده نساجی درباره این تصمیم باشگاه گفت: من به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم و به عنوان یک هوادار همیشه از ته قلبم برای این تیم و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم موفق شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز