خبرگزاری کار ایران

عبدالله حسینی در گفتگو با ایلنا:

گل شد چون پاس گل میلاد، جهانی بود/ استوک بازیکن حریف روی آشیل پایم فرود آمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۳۶

مدافع گلزن ذوب‌آهن اصفهان گفت: پاس‌ گل و ارسال‌های میلاد جهانی، واقعا بی‌نظیر و استاندارد است و من چاره‌ای جز گل کردن توپ او نداشتم.

عبدالله حسینی پس از تساوی برابر آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و تیم آلومینیوم هم در خانه خود بسیار دونده و جنگنده ظاهر شد اما تیم ما هم پرانگیزه و پرتلاش بود ولی در نهایت نتوانست به حقش از این بازی که کسب سه امتیاز بود برسد.

او در خصوص گلزنی خود در این بازی نیز گفت: این گل ماحصل تلاش بازیکنان تیم بود که توسط من به ثمر رسید اما افسوس می‌خورم از اینکه می‌توانستیم با همین گل پیروز از زمین خارج شویم اما در وقت های تلف شده گل مساوی را دریافت کردیم.

مدافع گلزن ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد: بازی‌های ما فقط سه امتیاز را کم دارد والا تمام بحث‌های تاکتیکی و اصولی در بازی یک تیم خوب و یکدست را شما در بازی ذوب‌آهن ملاحظه می‌کنید. انشاالله که بدشانسی هم دست از سر تیم ما بردارد.

او خطاب به هواداران تیمش افزود: همه ما می‌دانیم که جایگاه ذوب‌آهن اینجای جدول نیست اما چه کنیم که هنوز فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداده است و همین موضوع باعث شده علیرغم ارائه بازی‌های قابل قبول از نگاه همه کارشناسان نتوانیم امتیازاتی که حقمان بوده را بگیریم.

وی به مصدومیت خود که در دقیقه90 باعث تعوبضش شد اشاره کرد و گفت: متاسفانه در نیمه اول استوک بازیکن آلومینیوم روی آشیل پای من فرود آمد و همین موضوع باعث درد زیادی شده بود. بی توجه به این وضعیت بازی کردم اما در دقایق پایانی احساس کردم پایم قفل شده و قابلیت جابجایی نداشتم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز