خبرگزاری کار ایران

چرا برای تیم‌های دیگر پول هست اما برای استقلال نیست؟

غفوری: با سومدیریت و وعده‌های تو خالی اعصاب بازیکن را به هم می‌ریزند / یک سری بازیکنان حتی اجاره خانه خود را هم ندارند!(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۳۰۷

کاپیتان تیم استقلال تهران پس از بازی مقابل پرسپولیس درباره عملکرد مدیران باشگاه انتقادات تندی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری، کاپیتان آبی پوشان پس از بازی دربی به خبرنگاران گفت: انتظار ما بیش‌تر از این بود. نمی‌دانم چه بگویم. فقط به هواداران قول می‌دهم که در بازی‌های بعد با کیفیت بیش‌تر بازی کنیم تا خوشحال شوند. آلودگی هوا ما را اذیت کرد و دویدن برای ما سخت بود. در صحنه‌هایی که اصلا فشاری نداشت، به نفس می‌افتادیم و اکسیژنی نبود که مصرف کنید. این مساله واقعا فاجعه است. دیگر بحث دشمن خارجی نیست و مسوولان باید چاره‌ای بیندیشند زیرا در حال خفه شدن هستیم.

کاپیتان استقلال درباره مدیریت این تیم همچنین گفت: من تا حالا در هیچ تیمی چنین مدیرانی ندیدم که بخواهند چنین پرداختی داشته باشند. هنوز یک سری از بازیکنان از مطالبات پارسال و دو سال قبل، پول طلب دارند و این فصل هم فکر می کنم تنها تیمی هستیم که ۱۰ درصد گرفته‌ایم. قبل از بازی با گل‌گهر وعده می‌دهند که بعد از داربی پرداختی داریم و خوشحال‌مان می‌کنند اما بعد از آن درصدی را گفتند که من خجالت کشیدم به بازیکنان بگویم.

او در گلایه از رفتار مدیران باشگاه ادامه داد: نمی‌دانم چرا برای تیم‌های دیگر پول هست اما برای استقلال نیست. این فاجعه است. نمی‌دانم آیا می‌خواهند تمرکز ما را به هم بریزند؟ چرا وعده‌ای می‌دهند که نمی‌توانند عملی کنند؟ آیا می‌خواهند ذهن بازیکن را قبل از داربی به هم بریزند؟ آدم حس می‌کند هیچ پشتوانه‌ای در باشگاه ندارد.

غفوری درباره انتقاد عبدیان از عملکرد تیم گفت: ما هم از عملکرد بازیکنان راضی نبودیم اما توضیح دادم که با سوء مدیریت‌ها و وعده‌های تو خالی اعصاب بازیکن را به هم می‌ریزند. یک سری بازیکنان حتی اجاره خانه خود را هم ندارند. بازیکنان استقلال هیچ پاداشی نمی‌خواهند و فقط می‌خواهیم درصد مطالبات خود را به موقع بگیریم. با این پاداش‌ها فقط می‌خواهند اسم‌شان در رسانه‌ها بیاید.

حجم ویدیو: ۲۰.۷۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز