خبرگزاری کار ایران

کربکندی: در جلسه هیات مدیره وضعیت کادرفنی بررسی می‌شود/ رحمان رضایی به جای اعتراض روی مسائل فنی تیمش تمرکز کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۹۰۲

سخنگوی هیات مدیره ذوب آهن از بررسی وضعیت سرمربیگری رحمان رضایی در جلسه امروز یا فردا خبر داد.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی ذوب آهن مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و در حالیکه تیم می‌توانست برنده شود و چند ثانیه بیشتر تا پایان بازی نمانده بود روی یک اشتباه فردی و یک خطای بچه‌گانه یک پنالتی به حریف دادیم و بردی که متعلق به خودمان بود را از دست دادیم. من فکر می‌کنم نتایج تیم و پیروز نشدن در بازی‌ها باعث شده بازیکنان استرس داشته باشند و تمرکز کافی در زمین نداشته باشند و این مسائل روحی و روانی روی آنها تاثیر منفی گذاشته و باعث می‌شود نتوانند با دقت و تمرکز کافی در زمین حضور داشته باشند.

وی در مورد اینکه ذوب آهن در پایان هفته دهم هنوز پیروزی کسب نکرده هم گفت: بله متاسفانه نتایج خوبی کسب نشده. هفته دهم است و یکم سوم رقابت‌های لیگ گذشته و هرچه جلوتر برویم فاصله تیم ها بیشتر می‌شود و ممکن است دیگر فرصت جبران نباشد و باید هرچه زودتر فکری به حال این شرایط شود.

سخنگوی هیات مدیره ذوب آهن در مورد اعتراض رحمان رضایی به سکوت مدیران باشگاه هم توضیح داد: من نمی‌فهمم رحمان رضایی چرا انقدر به همه چیز معترض است و در مورد همه چیز صحبت می‌کند به جز مسائل فنی. هر کسی در حوزه وظایف خودش عمل می‌کند و رضایی هم بهتر است تمرکزش را روی مسائل فنی تیم بگذارد. اصلاً احساس می‌کنم اعتراض زیاد به داوری باعث شده داورها روی تیم ما حساس شوند و تاثیر منفی گذاشته است.

کربکندی در مورد وضعیت ادامه همکاری با رضایی هم عنوان کرد: تا پیش از این بازی هیچ اولتیماتومی به کادرفنی داده نشده بود چون خود این موضوع برای تیم استرس ایجاد می‌کند ولی 10 هفته گذشته و تنها 7 امتیاز کسب شده و باید فکری برای این موضوع شود. برای همین امروز یا فردا در هیات مدیره یک نشستی خواهیم داشت و در این مورد تصمیم گیری می‌کنیم.

وی در مورد اینکه احتمال تغییر در کادرفنی وجود دارد یا نه هم گفت: باید این موضوع در هیات مدیره بحث شود و اینکه نظر من به شخصه به عنوان یک عضو چیست خیلی نمی‌تواند لزوماً تصمیم هیات مدیره باشد و باید دید خروجی آن چه خواهد بود.

کربکندی در پایان با اشاره به اعتراض هواداران ذوب آهن نسبت به عملکرد رضایی هم توضیح داد: بله حق دارند ناراحت باشند و ما هم ناراحت هستیم و باید دید چه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز