خبرگزاری کار ایران

قایدی و عبدی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان سال آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۸۲۲

مهاجم تیم استقلال تهران کاندید دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان سال قاره آسیا شده است.

به گزارش ایلنا، کوالالامپور: 2020 یک سال فوتبال مانند سال‌های دیگر بود، اما با وجود چالش‌های ارائه شده توسط کووید-19، بازیکنان برتر آسیا باز هم نمایش‌های استثنایی را ارائه دادند که شایسته شناخت بیشتر است.

به همین دلیل ، the-AFC.com شما را به رأی دادن در Asia's Choice - Fan Awards دعوت می‌کند: بهترین بازیکن جوان در سال 2020 ، با 60 درصد آرا و مشارکت مستقیم طرفداران در-AFC.com، برندگان در 24 ژانویه مشخص می‌شوند.

چند ستاره جوان خود را در مسابقات قهرمانی AFC U23 تایلند 2020 معرفی کردند، که ژانویه گذشته توسط کره جنوبی فتح شد، اما بیشتر آنها طی فصل گذشته در عرصه باشگاهی هم درخشیده‌اند.

وون دو-جائه از کره جنوبی، بوبیر عبدیخولیکوف از ازبکستان، کائورو میتوما از ژاپن، عبدالله الحمدان از عربستان سعودی، تاکهیرو تومییاسو از ژاپن، مهند علی از عراق، تاکه‌فوسو کوبو از ژاپن، موسی التماری از اردن، وونگورن از تایلند، محمد وائد از قطر، ری مک‌گری از استرالیا، عزیز گانیف از ازبکستان، عبدالرحمن قریب از عربستان، لی کانگ-این  از کره جنوبی، رشید از مالزی، سون مین-کیو از کره جنوبی، زائد المری از امارات، جسور یاخشیبوئف از ازبکستان جوانانی هستند که در این نظرسنجی نام‌شان درج شده است.

مهدی عبدی (22 سال/ پرسپولیس/ ایران)

عبدی که در ماه جولای با پرسپولیس قهرمان لیگ شد ، به اوج خود رسید،  عبدی در نیمه دوم سال، با مسئولیتی که برعهده داشت تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت. این مهاجم هیجان انگیز در مرحله گروهی، نیمه نهایی و از همه مهم‌تر در فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد و خود را به عنوان یک ستاره بالقوه در آینده اعلام کرد.

مهدی قائدی (22 سال ، استقلال / ایران)

قائدی استقلال از ناکامی در مرحله حذفی مرحله گروهی در مسابقات قهرمانی آسیا U23 تایلند 2020 فاصله گرفت تا یک سال چشمگیر دیگر را در سطح باشگاهی تولید کند و در 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا با سه گل و یک پاس گل موفق شود.

برای رای دادن به این دو مهاجم ایرانی می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز