خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر: نقش پررنگ بازیکنان استقلال، تراکتور و صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۶۳۴

سه تیم لیگ برتری بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته دهم داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر هم برگزار شد و مطابق هر هفته تعدادی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشته که تعدادی از آنها پس از بررسی های انجام شده در تیم منتخب هفته ایلنا قرار گرفتند.

نکته: به دلیل مشخص نبودن زمان دیدار معوقه پرسپولیس - گل گهر در این هفته از رقابت‌ها، تیم منتخب بدون لحاظ کردن این دیدار تشکیل شده است.

 

 

دروازه‌بان: رشید مظاهری (استقلال)

دیگر تبدیل به ستاره اصلی این روزهای استقلال شده و هر هفته باید شاهد درخشش او در ترکیب تیمش باشیم. مظاهری مقابل آلومینیوم هم مثل دیدارهای اخیر درخشید و چند بار با واکنش های به موقع مانع فروپاشی دروازه تیمش شد و در برتری آبی پوشان نقش پررنگی داشت.

 

مدافع: محمد دانشگر (استقلال)

او هم در کنار مظاهری روز خوبی را مقابل آلومینیوم سپری کرد و با وجود اینکه در پست غیر تخصصی در سمت چپ خط دفاع به کار گرفته شده بود توانست از پس ماموریت خود به خوبی بر بیاید و روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت.

 

مدافع: محمد اهل شاخه (صنعت نفت)

مدافع میانی صنعت نفت یکی از ستاره های تیمش در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بود و روی بازی زمینی و هوایی اشتباه چندانی نداشت و به خوبی از ناحیه خود مانع شکل گیری حملات تیم حریف شد و در روز خوب صنعت نفت نقش پررنگی در کلین شیت تیمش داشت.

 

مدافع: عارف آغاسی (فولاد خوزستان)

به خوبی در مرکز خط دفاع فولاد جا افتاده و زوج خوبی را با کولیبالی شکل داده است و محسن فروزان باید از حضور دو مدافع میانی خوب جلوی خودش خوشحال باشد. آغاسی چند بار با حضور به موقع خودش و قطع توپ در جلوی محوطه جریمه فولاد مانع شکل گیری حملات مسی ها شد.

 

هافبک دفاعی: مهرداد رضایی (مس رفسنجان)

هافبک دفاعی مس روز درخشانی در دیدار مقابل فولاد داشت و عملکرد خوب او کمک زیادی به یک امتیاز با ارزشی داشت که تیمش دریافت کرد. رضایی سه پاس کلیدی داشت، 5 تکل موفق و 3 گرفتن خطا از حریف به ثبت رساند تا بهترین بازیکن تیمش باشد.

 

هافبک چپ: حسین مهربان (شهر خودرو)

در سیستم جدید این فصل شهر خوردو زیر نظر مهدی رحمتی توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و به نوعی به سیستم بازی مورد علاقه رحمتی می خورد. او پاس تک گل تیمش در این دیدار را برای قاسمی نژاد ارسال کرد تا زمینه برتری تیمش مقابل سایپا را فراهم کند.

 

هافبک هجومی: مسعود شجاعی (تراکتور)

در نبود دژاگه و حاج صفی مجبور شد خودش لباس بازیکن بر تن کند و وارد زمین شود و عملکرد درخشانی هم در دیدار مقابل ذوب آهن داشت و ستاره تیمش بود. او چهار پاس کلیدی برای بازیکنان تیمش به ثمر رساند. یک پاس گل داد و روی گل دیگر تیمش هم تاثیرگذار بود.

 

هافبک راست: مهدی زبیدی (صنعت نفت)

یکی دیگر از خوب های صنعت نفت در روز پیروزی با ارزش این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان بود و توانست با دوندگی بالا و جایگیری های خوب خط دفاع حریف را آزار دهد. زبیدی یکی از دو گل تیمش در این دیدار را هم به زیبایی هرچه تمامتر به ثمر رساند.

 

مهاجم: پیمان بابایی (ماشین سازی)

شاید کار او در به ثمر رساندن 3 پنالتی به دروازه سپاهان آسان به نظر برسد ولی بابایی نشان داده یکی از زهردارترین مهاجمان حال حاضر لیگ برتر است و یک ستاره برای تیمش محسوب می شود. گل کردن 3 پنالتی در یک بازی هم کار راحتی نیست و ضمن اینکه موقعیت های دیگری هم برای خودش ایجاد کرد.

 

مهاجم: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

روز درخشانی را مقابل ذوب آهن تجربه کرد و زدن دو گل برای برتری تیمش و قرار گرفتنش در تیم منتخب هفته کافی بود. عباس زاده به خوبی خلاء یک مهاجم خوب در نوک خط حمله تراکتور را پر کرده و گلزن اصلی تیمش در این روزهاست.

 

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

روز درخشانی در دیدار مقابل ماشین سازی داشت و اگرچه تساوی 3-3 برای سپاهان نتیجه خوبی نیست ولی شهباززاده با به ثمر رساندن دو پنالتی و دادن یک پاس گل توانست چهره ویژه این بازی و یکی از برترین بازیکنان هفته باشد. او نزدیک ترین تعقیب کننده منشا در جدول گلزنان است.

 

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر: نقش پررنگ بازیکنان استقلال، تراکتور و صنعت نفت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز