خبرگزاری کار ایران

نوری: امسال پیکان شکل ورزشی گرفته است / حاتمی: اگر نوری فوتبال را کنار بگذارد امسال 10 گل می‌زنم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۵۸۰

دو بازیکن باتجربه تیم پیکان درباره برتری مقابل نساجی مازندران صحبت کردند.

به گزارش ایلنا، محمد نوری پس از برتری مقابل نساجی مازندران گفت: خداراشکر شرایط خوب است و ما آمدیم که به تیم کمک کنیم. شکر خدا شرایط خوب است و تیم مان خیلی خوب است. به مجموعه پیکان تبریک می گویم. ایستادن در رتبه چهارم جدول حق ما بوده و تلاش میکنیم به رده های بالایی جدول هم برسیم. 

او ادامه داد: تمام هدف مان این است که بالای جدول باشیم. در چند فصل اخیر تیم پیکان شرایط خوبی نداشته اما با حضور آقای تارتار و آقای محمدی تیم ما یک شکل ورزشی و حرفه ای گرفته و تمام تلاش مان را می کنیم که در هر بازی بهترین نتیجه را بگیریم و به رده های بالای جدول صعود کنیم.

همینطور فرزاد حاتمی درباره بازی امروز گفت: شکر خدا که توانستیم برنده از زمین خارج شویم، به لطف بزرگانی در تیم مانند محمد نوری که کاپیتانی را در حق بازیکنان تمام کرده اند، همه از حضور ایشان لذت می بریم. بچه ها همه تاکتیک پذیر هستند و حرف های آقای تارتار را به سرانجام می رسانند. خداراشکر به بالای جدول آمده ایم و بچه ها لذت می برند. از دکتر محمدی و دوستانشان تشکر می کنم و کمک می کنند که تیم در رده های بالای جدول بماند. 

این فصل 10 گل می‌زنی؟ حاتمی در پاسخ به این سوال گفت: اگر محمد(نوری) این فصل فوتبال را کنار می‌گذارد، بله(باخنده.) به امید خدا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز