خبرگزاری کار ایران

پاکدل: داور به استقلال کمک نمی‌کرد نتیجه بازی به نفع آنها نمی‌شد / دیاباته هندبال بازی کرد اما داور پنالتی نگرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۴۴۲

مهاجم تیم آلومینیوم اراک درخصوص شکست برابر استقلال تهران گفت: اگر داوری به استقلال کمک نمی‌کرد نتیجه بازی به نفع آنها نمی‌شد.

حامد پاکدل در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست دو بر صفر مقابل استقلال تهران در بازی هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: ما واقعا مستحق باخت نبودیم، اگر بازی بازی را به دو قسمت تقسیم کنیم در نیمه اول به غیر از یک موقعیت گلی که استقلال داشت تمام بازی در اختیار ما بود. چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد و مهم‌ترین صحنه خطای پنالتی بود که در ثانیه 30 روی من انجام شد ولی داور پنالتی اعلام نکرد و تاسف آور بود که داور یک تصمیم در حد فاجعه در چنین بازی حساسی داشت.

او با اشاره به عملکرد داوری در بازی مقابل استقلال گفت: این از نیمه اول، در نیمه دوم هم یک پنالتی واضح وجود داشت که شیخ دیاباته در محوطه جریمه استقلال هندبال بازی کرد و توپ به دستش خورد اما خطایی اعلام نشد تا اوج فاجعه داوری را شاهد باشیم. همه چیز به ضرر ما شد و به سود حریف شد تا به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند.

مهاجم تیم آلومینیوم درخصوص صحنه‌های مشکوک بازی ادامه داد: متاسفانه تیم‌های شهرستانی همیشه متضرر می شوند و شرایط به نفع تیم های دیگر است. شما ببینید وقتی در این بازی آن هم ثانیه 30 یک پنالتی صد در صد را داور اعلام نمی کند چطور می توانید امید به تغییر شرایط داشته باشید؟ اگر همان پنالتی اعلام می شد و یک بر صفر در خانه حریف پیش می افتادیم چقدر شرایط فرق داشت؟ در ادامه بازی موقعیت هایی هم داشتیم که استفاده نکردیم.

پاکدل درباره عملکرد رشید مظاهری درون دروازه استقلال هم گفت: دیروز روز بد ما بود و در مقابل روز خوب مظاهری بود. یک موقعیت در شش قدم، یک ضربه سر و چند موقعیت خطرناک دیگر داشتیم که مظاهری موفق به دفع آنها شد. باز هم می‌گویم اگر داوری به استقلال کمک نمی‌کرد نتیجه بازی به نفع آنها نمی‌شد.

او درخصوص صحبت‌های عارف غلامی که در پایان بازی اعلام کرد برخوردی با او نداشته، گفت: فیلم صحنه کاملا مشخص و واضح است و همه کارشناسان هم می گویند که پنالتی معلوم بوده، وقتی فیلمش معلوم است بر چه اساسی می گویند پنالتی نبود؟ من توپ را از مقابل او برداشتم و به جای توپ، پای من را زد. داور دو پنالتی کاملا واضح ما را نگرفت و این نتیجه رقم خورد.

حامد پاکدل در پایان گفت: این باخت برای ما یک تلنگر شد که در بازی های آینده بهتر از اینکه هست باشیم. ما به هر شکل روی مسائل فوتبالی به استقلال نباختیم و داوری مستقیم روی آن دخیل بود اما به هر شکل یک تلنگر بود و می دانیم که فوتبال ادامه دارد و برای بازی های بعدی آماده می شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز