خبرگزاری کار ایران

اشاره مربی پرسپولیس به صحبت‌های شوماخر

مطهری: صحبت از اولتیماتوم خیلی سطحی است / از انتقادات به فینالیست آسیا بعد از دو تساوی تعجب می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۷۸۵

مربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید مطهری، مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: سلام و عرض ادب خدمت اصحاب رسانه، مردم خوب ایران و هواداران خوب و متعصب پرسپولیس. جا دارد من هم به خانواده دارایی تسلیت عرض کنم، واقعا غم بزرگی است، ما در آن روز آقای خورشیدیان را م از دست دادیم، واقعا غم بزرگی است و قلب آدم به درد می آید که چنین هوادارانی داریم و جان شان را برای تیم می گذارند. بنابراین ما باید متعهدتر باشیم و به وظایفمان بهتر عمل کنیم تا پاسخگوی هواداران مان باشیم که واقعا از جان مایه می گذارند و باید تا سرحد توان برای این عزیزان بجنگیم تا دل شان را شاد کنیم. 

او در رابطه بازی با سپاهان گفت: بازی های پرسپولیس و سپاهان همیشه بازی بزرگی بود که از آن حتی به عنوان دربی ایرانی هم یاد می شود، الکلاسیکو ایرانی. همیشه فوق العاده بازی های خوب و جذابی از آب در آمده است. هر دو تیم به دنبال این هستند که فوتبال و مسائل تاکتیکی را در زمین به نحو احسن پیاده کنند و ما پرسپولیس هستیم. برای این بازی خوب تدارک دیدیم و می خواهیم در زمین کارمان را به خوبی انجام بدهیم. سپاهان هم همیشه برای ما قابل احترام بوده و دنبال این هستیم که بازی خیلی خوبی ارائه بدهیم. زوایای مختلف سپاهان بررسی شده است و امیدوارم که بتوانیم نتیجه فردا را از آن خودمان کنیم، ضمن اینکه بچه های ما همیشه نشان دادند که کارهای بزرگ کردند، کارهای سختی را به سرانجام رساند.

او ادامه داد: تعجب می کنم که بعد از دو تساوی یک سری انتقادات به تیم و بازیکنان می شود. بازیکنان ما همیشه مبارز و جنگجو بودند؛ برای مثال در آسیا دیدید که این تیم با چه کمبودهایی به فینال آسیا رفت و توانمندی های خودش را نشان داد. بنابراین بچه های ما با تمام توان شان نشان دادند. بارها نشان داده اند که توانمند و قوی هستند و شما این را در آینده خواهید دید. ضمن اینکه باید اشاره کنم از مایکل شوماخر سوال شد که راز موفقیت شما چیست و اشاره کرده که، آن زمان که در پیچ ها همه ترمز میکنند من گاز می دهم. این واقعا جمله قشنگی است،‌ ما به گاز دادن شروع می کنیم ، تلاش بیشتر که بتوانیم در این بازی نتیجه خوبی کسب کنیم. 

پیش از دربی مقابل سپاهان محتاط تر بازی می کنید؟ مطهری در پاسخ به این سوال گفت: امکان ندارد ما هیچ زمان بازی سپاهان را فدای دربی نخواهیم کرد. سپاهان سه امتیاز خیلی حساس دارد و بردن سپاهان برای ما خیلی خوب و جذاب است؛ سه امتیازش هم خلی مهم است. این را هم باید بگویم که تساوی ما در این دو بازی واقعا حال خودمان را بد کرده، ما دوست نداریم، وقتی مساوی می کنیم در راس کادرفنی و آقای گل محمدی انگار ما شکست خوردیم. بنابراین فردا برای سه امتیاز خیلی حیاتی تلاش می کنیم. این بازی جذابیت خودش را دارد و این بازی را فدای دربی نمی کنیم.

مربی تیم پرسپولیس درباره ناکامی مهاجمان در گلزنی هم گفت:‌ این را چند هفته است که سوال می شود. بله، این بچه ها جوان هستند و زیر فشار هستند. وقتی بخواهیم مسئولیت به گردن بگیریم، این وظیفه کادرفنی است و این بچه ها این مشکلی نخواهند داشت. باید شرایط تیم به طوری شود که گل های بیشتری بزنیم. اینکه بخواهیم مسئولیت را به روی دوش این دو عزیز(مهاجمان) بگذاریم خیلی قشنگ نیست‌، باید آنها را حمایت کنیم تا در بازیهای بعدی توانایی خود را نشان بدهند.

امکان دارد در صورت عدم نتیجه گیری مقابل سپاهان و استقلال با اولتیماتوم رو به رو شود؟ مطهری در واکنش به این سوال اینچنین گفت: کسانی که با فضای فوتبال آشنا باشند می دانند که این مدل سوالات جهت دار و هدفمند است . ما همیشه نگاه مثبت داریم، نمی خواهم به این سوال جبهه ای بگیرم. تیمی که به فینال آسیا رفته و با اختلاف 14 امتیاز قهرمان فصل قبل شده، الان تنها تیم بدون باخت لیگ است؛ پس بنابراین صحبت از اولتیماتوم خیلی سطحی است و این سوال خیلی سطحی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز