خبرگزاری کار ایران

نصرتی و یارانش به دنبال بازگشت به صدر/ پارس جنوبی در جستجوی لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۹۶۱

پارس جنوبی جم در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در دیداری حساس، به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پارس جنوبی جم که تا قبل از بازی مقابل هوادار تهران با 14 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ یک حضور داشت، اکنون با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هوادار، در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و برتری این تیم در بازی هفته پیش‌رو، می‌تواند آنها را مجددا به رده نخست رقابت‌های لیگ یک برگرداند.

شاگردان محمد نصرتی که تا پیش از باخت مقابل هوادار با اقتدار در صدر جدول حضور داشتند، شکست مقابل هوادار سبب ایجاد انگیزه‌ای مضاعف برای جبران مافات شده است. بوشهری‌ها که سودای بازگشت به لیگ برتر را در سر دارند، اگر بتوانند استقلال خوزستان را در هفته هشتم شکست دهند، علاوه بر دور کردن این تیم از منطقه صعود، می‌توانند عیار خود را در این فصل مشخص کنند.

نصرتی که اسلحه‌های پنهانی روی نیمکت دارد و در اکثر بازی‌ها در نیمه مربیان موفق شده برتری را از آن خود کند، در بازی مقابل استقلال خوزستان نیز سوپرایزهایی خواهد داشت. سوپرایزهایی که برای پارس جنوبی گل‌های سه امتیازی زده، و آنها را به بالای جدول رسانده‌اند.

قطعا پارس جنوبی مقابل استقلال خوزستان کار دشواری خواهد داشت اما انگیزه بالای شاگردان نصرتی برای جبران مافات شکست در بازی هفته گذشته سبب خواهد شد تا آنها با روحیه‌ای مضاعف نسبت به تیم حریف در میدان حاضر شوند و با کسب سه امتیاز حساس این بازی شش امتیازی، به فکر صعود به لیگ برتر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز