خبرگزاری کار ایران

سربازان فجرسپاسی به دنبال جبران؛

نیاز مبرم فجر به سه امتیاز بازی مقابل استقلال ملاثانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۹۵۷

شاگردان علی اصغر کلانتری برای جبران مافات مقابل استقلال ملاثانی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سربازان کلانتری در تیم فجرسپاسی شیراز که از زمان ورود وی به این تیم نتایج بسیار درخشانی گرفته‌اند و با پیروزی‌های پیاپی موفق شدند این تیم را به جمع مدعیان برسانند، هفته گذشته با غفلتی که صورت دادند، از صدر جدول کمی دور شدند.

فجرسپاسی هفته گذشته در ورزشگاه پارس شیراز در دربی هم استانی‌ها مقابل قشقایی متوقف شد. درحالی‌که شاگردان کلانتری بانتیجه 2-0 از حریف پیش بودند، غرور کاذب سبب شد تا آنها در عرض 10 دقیقه، این برتری را با تساوی 2-2 عوض کنند و دو امتیاز بسیار حساس از دست بدهند تا اکنون با 2 اختلاف امتیاز نسبت به تیم صدرنشین، در رده هفتم جدول قرار بگیرند.

گرچه فجرسپاسی مقابل استقلال ملاثانی کار آسانی در پیش ندارد، اما توانمندی‌های بالای شاگردان کلانتری در بازی‌های گذشته نشان می‌دهد که اگر کاکوها خودشان باشند و به کم مقابل استقلال راضی نباشند، می‌توانند با برتری مقابل این تیم خوزستانی، به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

فجرسپاسی برای مدعی ماندن، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز بازی با استقلال ملاثانی دارد. دیداری سخت و حساسی که عیار سربازان جوان کلانتری را مشخص خواهد کرد و برتری در این بازی، می‌تواند تا نیم فصل، زردپوشان را در جمع بالانشینان نگه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز