خبرگزاری کار ایران

محمدی: در بیانیه باشگاه اسمی از پرسپولیس نیاوردیم/ رحمان رضایی حق دارد از داوری‌ها شکایت کند/ باید هرچه زودتر VAR وارد فوتبال ما شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۸۲۷

مدیرعامل ذوب آهن در مورد موارد متعدد پیرامون این باشگاه توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جواد محمدی، مدیرعال ذوب آهن که امروز نشستی با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ داشت در خصوص این دیدار اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن یکی از باشگاه‌های با سابقه و پرافتخار فوتبال ایران است و برای امور جاری باشگاه و مواردی که باید در سطوح مختلف در فدراسیون و سازمان لیگ پیگیری شود لازم بود شخصاً حضور پیدا کنم و برای همین در خدمت دوستان در فدراسیون بودم.

وی در مورد اعتراض‌های شدید رحمان رضایی به داوری هم گفت: وقتی یک موضوعی قرار است بررسی شود باید علت آن را پیدا کنیم تا به نتیجه برسیم. اینکه سرمربی یک تیم مثلاً سرمربی تیم خود ما نسبت به داوری اعتراض دارد با یک بررسی می‌بینید در 6-7 هفته گذشته از مسابقات چه ضربه سنگینی از این اشتباهات خوردیم و شرایط سختی برای تیم ما و سرمربی ما ایجاد شده است که اعتراض کرده و واقعاً حقمان را در هفته‌های ابتدایی و هفته‌های اخیر می‌دادند اصلاً جایگاه ما در جدول این جایگاهی که الان می‌بینید نبود. کما اینکه دیدید در یکی دو هفته اخیر که شرایط کمی از لحاظ تصمیمات داوری بهتر بود مقابل دو تیم بالای جدول در حالی به تساوی رسیدیم که همه کارشناسان فنی واقف بودند که تیم ما شایسته برتری بود. اگر در هفته‌های ابتدایی اجازه می‌دادند تیم ما کارش را انجام دهد و نتایجی که شایسته‌اش بود را کسب کند با آرامش بیشتری در هفته‌های بعد ظاهر می‌شد و تحت فشار قرار نمی‌گرفت و از همین رو باید حق بدهید اگر نسبت به مسائل این چنینی ناراضی هستیم و گلایه داریم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد بیانیه باشگاه علیه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود این باشگاه به خاطر تخطی از پروتکل‌های بهداشتی باید بازنده اعلام شود هم گفت: در بیانیه‌مان که ما اسمی از تیمی نیاوردیم که به خودشان گرفته‌اند ولی در مورد لغو بازی باید بگویم که باشگاه ما همه تمهیدات لازم را برای برگزاری بازی در نظر گرفته بود. ما برای تیم پرواز چارتر گرفتیم چون در آن روز پرواز از اصفهان به تهران نبود و زمین تمرین گرفتیم و نشست هماهنگی قبل از بازی هم برگزار شد و آماده بازی شدیم ولی اینکه در نهایت تصمیم گرفته شد بازی لغو شود حتماً موارد و مسائلی وجود داشته که بر اساس آن صلاح دانستند که بازی در آن مقطع برگزار نشود.

محمدی در مورد اینکه حدادی‌فر برخلاف پروتکل‌ها به تمرینات گروهی اضافه شده هم گفت: این مباحثی که مطرح شده و در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای هم آن را بارها عنوان کرده‌اند تماماً از سوی مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی و ایفمارک مورد بررسی قرار گرفته است و با در نظر گرفتن تمام جوانت و بررسی دقیق موضوع به این نتیجه رسیدند که بهتر است بازی لغو و به زمان دیگری موکول شود.

وی در مورد اینکه آیا تخلف ذوب آهن از پروتکل‌ها را قبول دارد یا نه هم توضیح داد: اصلاً. این استنباط فضای عمومی است. جلسه دو روز گذشته کمیته انضباطی که برگزار شد در آن همه این موارد مطرح شد و کمیته انضباطی این مسائل را هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ پزشکی از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد و در نهایت با بررسی همه جوانب تصمیم گیری کرد و اینکه در فضای مجازی و فضای رسانه جوی به وجود می‌آورند و مواردی را مطرح می‌کنند لزوماً با واقعیت همخوانی ندارد.

مدیرعامل ذوب آهن که پیشکسوت داوری محسوب می‌شود در مورد اوضاع داوری فوتبال ایران هم گفت: موضوع داوری چه امسال چه تمام سال‌ها همیشه مورد بحث بوده و داوری یکی از ارکان اصلی و مهم فوتبال است. قطع به یقین هرچقدر فضای تصمیمات در حوزه داوری تخصصی‌تر و حساب‌شده‌تر باشد این مباحث کمتر مطرح می‌شود و چنین حرف و حدیث‌هایی پیش نمی‌آید. در بحث داوری به عقیده من باید در کنار داوران بزرگ و نامی و بین المللی کشورمان از داوران جوان استفاده کنیم تا در کنار آنها رشد کنند و بالا بیایند و چهره‌های جدید به داوری معرفی شوند و مهم‌تر از همه موارد این است که باید سعی کنیم تکنولوژی روز VAR وارد فوتبال ما شود و در هفته‌های گذشته دیدید که نبود این سیستم چقدر در نتایج تاثیرگذار بود و چقدر به تیم‌ها ضربه زد.

محمدی در پایان در مورد وضعیت شکایت ذوب آهن از مهدی‌پور عنوان کرد: پرونده او در فدراسیون در دست بررسی است و ما هم منتظریم تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز